• viktualia

Nu har jag gjort det igen....... del 3

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en tredje tråd på samma tema som den gamla som strax stängts av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!
    Särskilt inte som tråd del 2 nästan tog sig upp i 7300 inlägg....Coolt!!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3
  • MuffinsTönt

Aha!!
    Sis bor INTE i en stor stad. :D:D:D
    *skriver ner det* *kliar dess väree i huvet*

Jag har provat en sån på festival. De är väl skön för andra. Men för mig som har känslig hårbotten var det en pina. :?

En annan bläckfiskgrej. En bläckfisk med 8 öglor. I dessa ska man sätta schampo eller duschflaskor. Har en tråd från dess huvud för att sätta fast den med duschstången. Jätte praktisk. Man slipper ha flaskor stående. Men den ser lite freaky ut. :D

• Sister of the Night

Din lilla detektiv :D

Den lät ju hur cool som helst ju :)
    Fast det förutsätter väl att duschstången å sin sida sitter ordentligt förankrad.... haha! (För den som undrar så hade jag i min första lila lägenhet en eländig duschstång som hela tiden rasade ner - med draperi och allt. Att hänga till exempel en sån där trådkorg på den var lönlöst. Hm, nu inser jag varför jag alltid föreställer mig att de ska ramla ner... hade nästan glömt det där - det var så länge sen :D :D D:)

• MuffinsTönt

Haha!
    Efter din story ska jag ALDRIG mer klaga på min grabbs dusch. :D

Den är faktiskt mkt användbart. Synd bara vi vet inte vart det finns. Han fick den i julklapp.

• Sister of the Night

*Fniss!* :D
    Så var det till någon glädje att jag vittnade om Den Förfärliga Duschstången, haha!

Va synd
    Den lät ju jättefiffig! :)

• MuffinsTönt

Hehe! Detta måste jag berätta för honom imorrn. Tror faktiskt att han känner sig mobbad/ledsen över det. :o Han kan ju inte gör ngt åt det liksom. :? Skaffa en ny/större lägenhet? :D

Jag kan fråga hans faster nästa gång jag träffar henne. Eller jag menar FÖRSTA gången jag träffar henne. :o

asså... hur kan en dushstång inte sitta fast? Hur kommer vattnet? Har du en badkar också?

• Sister of the Night

Åh! Inte DEN duschstången. Utan draperistången (trodde det var den som avsågs in the first case;))
    Det var en modell som man skulle pressa ut mellan väggarna, och sedan vrida fast.

Men det funkade inte av någon anledning. Den rasade alltid ner efter ett tag.

Mycket enerverande kan jag lova!

Till slut tröttnade jag såklart och köpte en ny :D
    Den funkade bättre.

• Telemarkgrrl

Tjohooooo, fredag kväll, min favorit på hela veckan! :):)

Vickis, jag måste nog hålla med dom andra, det låter inte som någon vidare ide att köpa hus i en håla som man absolut inte vill bo i. Är det inte bättre att ni satsar på en lägenhet i Ö och om ett par år försöker byta upp er till ett hus? Det känns som om det är större chans att lägenheterna i Ö går upp i pris dom närmaste åren än villorna i hålan, oavsett motorvägar.

Idag hade vi fredagsöl/vin på jobbet, det har dom visst en gång i månaden. Mycket trevligt även om jag åt en massa ostbågar som jag lovat mig själv att inte äta. :[:[ Men jag förstår inte varför jag inte bytt jobb tidigare, värsta lyxmiddagen igår, fredagsöl, ny mobil, gratis frukt, träningsbidrag på 3000 spänn om året, coola lokaler inne i stan istället för sunkstället i förorten.... Är inne i värsta smekmånaden än så länge med nya jobbet.:):)

Nog pratat om mig själv. Hur är det med eeeeeer?! :):)

• MuffinsTönt

WOW! Telebaby!! Du Borde bytt för LÄNGE sen. :D

Jag kämpar vidare. Av nån anledning får jag 600kr MINDRE av CSN-j*ln. :[

nu dörjar csi...

• Oms

Sis - jag har träd utanför fönstren---båda tallar, björkar och aspar... och gräsmatta som vi brukar spela badminton på på sommaren, det växer, midsommarblomster o hundkex, syren o lupiner brevid huset och ekorrar, harar, rådjur, hackspettar, domherrar är lite djur som trivs hos oss...osv osv samtidigt bor jag så högt att jag inte får in vare sig myggor eller getingar på sommaren - ALLT 6 min från t-centralen:)

Muffins - det e bra du spionerar bra, snart har vi ringat in henne. och tesorterna hon gav var bra tips de med!

Tubbies - tror du inte att de köper dig lite nu...? jag menar e det inte liiiite för bra för att vara sant, du kanske behöver jobba häcken av dig sen... fast o andra sidan m bra lön o bra förmåner så e det väl det som gäller?!;)

Nenne - 270 laxar!!!! herregud e det verklgien sant??? du kan inte ens få en liten orenoverad icke stambytt 1 m hög avgift i dentral nynäshamn för det - och då tar det 60 min m tåg till sthlm enkel resa därifrån!! shit vad billigt det e utanför sthlm län- t o m vi skule kunna köpa ngt fint!

• Sister of the Night

Tellis

Milde tid vilka superförmåner:o *impad ända ner till tårna och tillbaka*

Shit pomfrit, hehe, liiiite skillnad från "mitt" ställe... *ler sötsurt och skakar på huvudet åt sina egna "villkor"*

Men GRATTIS till det!! :)

Oms

Din beskrivning av ert hem fick mig nästan att gråta. Det lät så perfekt! Som jag vill ha det!! :) Säg inte att lägenheten är inrymd i ett härligt sekelskifteshus också.... *då får jag dåndimpen!* ;) :o :D

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3