• viktualia

Nu har jag gjort det igen....... del 3

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en tredje tråd på samma tema som den gamla som strax stängts av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!
    Särskilt inte som tråd del 2 nästan tog sig upp i 7300 inlägg....Coolt!!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3
  • Snart så....

alltså nu blir jag lite nyfiken var du jobbar. Jag jobbar med många tryckerier i bla Gävle. Vågar du berätta när vi ses imorgon?

• MuffinsTönt

Nenne :o
    270 000kr!!!
    Inte ens en ETTA kostar så lite här i GBG. Fast du bor ju inte här heller. :?

Hur mkt en villa där du bor?

• nenne78

snart så... *gulp* hoppsan, nu blev jag nervös...

muffins
    det var ju iofs 3 år sen vi köpte den och utgångspriset var 190. men vi ville verkligen ha den. En villa här kostar 1-2 mille om man vill ha en ful skokartong i brunt tegel eller med en oljepanna sen -74. Det finns väldigt få områden som vi vill bo i och såklart är det lite dyrare där. Och åker man ut efter kusten så rasar ju priserna upp mot en 3-4 miljoner. Men då är det dels otroligt fina lägen och rejäla hus också.

• nenne78

snartis - vad sysslar du med då?!?! Jag måste komma ihåg att fråga imorgon. KUL!!!

• nenne78

och BTW snartis - jag jobbar verkligen jättehårt. *s*

• nenne78

sen finns det ju såklart jättevillor vid ån som också kostar en 5-7 miljoner men...

• nenne78

blablabla
    bostadsmarknaden i Gävle i korthet.

• Snart så....

hahahah Nenne, ja det får vi inte glömma ;-=

• nenne78

*tdumdidum*
    sitter och väntar på att chefen ska komma tillbaka så att jag kan gå hem, jag är sist kvar och har ingen nyckel...

• Sister of the Night

Tjena flickor!

Känner igen mig i det Vickan beskriver.
    Och får små mystiska susningar i öronen av avundsjuka :o när jag läser om Omsan och Muffin och alla andra som redanbor i stoooora spännande, intressanta och roliga städer.

Åh, tänk vad mysigt det skulle vara att ha en vacker lägenhet på nåt stort ställe med en massa träd utanför fönstret

Stad och grönt på samma gång, liksom...
    *Tar ett jättestuds ut ur drömmarna*

Muffin

Testa "Rabarbermed grädde" om du tycker om lite fruktiga téer. Verkligen gott! Eller en sort som heter nåt i stil med "Söder höjder". Jättegoda, båda två! :)

Från det ena till nåt annat: Är det någon i tråden som har testat de där "bläckfiskarna" (ett handtag från vilket det utgår metallspröt som vibrerar) som man använder till att massera hårbotten med?
    Jag köpte en via postorder en gång, men det funkade inte ens :D Troligen ett måndagsexempler.
    Fanns en tråd om de här manickerna för en tid sedan.
    De verkar onekligen kanonsköna

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3