• viktualia

Nu har jag gjort det igen....... del 3

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en tredje tråd på samma tema som den gamla som strax stängts av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!
    Särskilt inte som tråd del 2 nästan tog sig upp i 7300 inlägg....Coolt!!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3
  • nenne78

hehe, det blev aktuellt först i måndags, tänkte fråga lite försynt om man kanske tordes fika med någon av er på lördag fm?

• Makens Pela

God morgon (?) grils! Eller nu är det väl förmiddag och jag har precis skcikat iväg ett jätetjobb som jag rodde skulle ta hela dagen men som gick på ett nafs...är jag bra eller??????

JAAAAAAAAAAA det är fredag och tack vara ovan sak så känns livet underbart lätt igen! Nu ska jag bara göra det jag från början trodde jag skulle göra idag och det känns som ingeting!

Livet är underbart!!

Vi skulle egentligen till goda vänner i morgon på riktigt party men nu har dom blivit sjuka så då ska det bli myspys med maken istället. Inte fel det heller även om jag faktiskt kände att en riktig salongsberusning *läs fylla* var på sin plats men det går väl att fixa ändå kanske...*s*

Kram så länge

• Oms

nu ska jag på lucnh - men det där m fika.. hmm, har ju öppet hus i skolan m dottern fram till 13.00 - men efter det kanske?? eller? Tubbies kanske kan oxå - hon verkar var så himla flexibel! snartis o majsan m kanske?

• Makens Pela

Hm, att ni alltid ska ses på helgerna. Jag flyr ju Stora staden på fredagen och vill inte se åt stan innan måndagen...helst senare ändå *ler*

• viktualia

Men Nenneskrutt!!! Att du inte kunde fått för dig att åka till Sthlm NÄSTA helg.. då har jag mycket mer flexibelt schema.. den här helgen sitter jag fast i ett kontorshus i city...

Jag vill ju träffa dig!!! JÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ!!!!

• nenne78

ååh typiskt.

Ska kolla vad det är för tider som gäller, måste anpassa mig lite efter min vän som jag ska bo hos, som ska spela match på förmiddagen.

• viktualia

Men Nenne din fegis - du får väl ta och träffa gravtrådgänget istället... såg nog att du fegade där....

De är säkert jättemysiga de också!!!

• nenne78

*busted*
    såg att de skulle träffas, men kände mig mer hemma med er. *jo, det är säkert*

• viktualia

Joooo men det är klart att du är våran kompis! Men om vi bangar allihop så känns väl träff med gravgänget som en ganska god andrahandslösning?!?

Det skulle verkligen varit SÅÅÅÅÅ skoj att ses.. och det känns extra ruttet att vi kommer vara i samma stad men inte kunna ses... *snyft*

• nenne78

haha, ja det är ju typiskt... Vi får se vad det blir. Det går fler tåg till sthlm, man kanske kan ta det längre fram i vår?
    Fick SMS från min kompis att vi skulle ses vid 1-2 tiden så det blir nog lite tajt ändå.

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3