• viktualia

Nu har jag gjort det igen....... del 3

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en tredje tråd på samma tema som den gamla som strax stängts av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!
    Särskilt inte som tråd del 2 nästan tog sig upp i 7300 inlägg....Coolt!!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3
  • Oms

Sis - låter som "little shop of horror" ju:) *shit minns ni den knäppa filmen? minns dock att jag gillade den*

• Oms

ZOZ och Vickan mfl -

hälsoprofiler innebär inte snack om BMI - det är en helt annan, rätt så oväsentlig, teori framtagen för dietister bla. nej här mäter man skelett, fett och muskler. dvs inga antagen utan direkta siffror, baserat på det och ens ålder, vikt o längd, ev sjukdomar etc så får man fram hur mkt man bör väga och det inom ett spann om ca 10 kg.

ett bra sett att få fakta omhur mkt man faktiskt kan väga oavsett BMI för att kroppen ff ska må bra. Jag kan tex väga 10kg mer än vad min BMI tillåter just dräför att jag inte är en standard person och kan klämmas in i ngn mall.

och får man gratis PT (som e riktigt duktiga, jobbar på Sats i vanliga fall) så klagar iaf inte jag:)

• viktualia

Omsan - jag yrade inte om BMI innan... utan jag tänkte faktiskt att den där sortens hälsoundersökning lät spännande... och KANSKE skulle nåt sånt få till och med mig att ändra på mig.... dvs träna mer och på sikt gå ner i vikt..

• Sister of the Night

Vicks - "VenusBERG"??? Det sa jag väl INTE?!!??? :o :o :O :D :D :D
    Aaaaah, Vicks, du bist eine kleine filur :D

Omsan

Lite scary, faktiskt. :( :o :o
    Det sägs ju att en fjärils vingslag kan förorsaka en naturkatastrof, vad ska då inte detta, helt monumentala, intermezzo kunna ställa till med...? :o

.......?

;) :) :D

Fast jag tycker du har rätt i det du skriver, om att fira när man känner för det.
    Jag tycker du har rätt - också! För jag förstår (märkligt nog :D) mig också :o i frågan
    Man kan nog säga att vi har lite rätt båda två
    Är du kristen? Jag också. Fast kanske inte så tradtionellt bokstavstroende som en del förväntar sig att ska följa i spåren av ett sånt uttalande.
    Men jag älskar Helloween :D
    Men "firar" Allhelgonahelgen med inre andakt och tystnad, också.

Jag tror man skulle kunna säga att jag har hyfsat många strängar på min lyra... :D

Vad romantiskt!! "Dagen vi träffades"! *imp!*
    Vilken det var vet vi taskigt nog inte :(
    Men det var på nån fest några månader innan det blev "Vi" i alla fall (som om DET nu löste gåtan :D :D :D)

• Sister of the Night

Shop of horror?

• Sister of the Night

Muffin

Get the boy a cactus, yeah! :D

• Sister of the Night

Ert BMIprat däremot ger jagmig minsann inte in i! :o *korsar fingrarna... beware!* :o ;) :D

• Oms

Ok då Sis - då e jag med - så klart vi BÅDA har rätt:)allt kan firas! gillar bara inte att lägga ut massor av pengar på maskeradkostymer åt dottern varje halloween *jag kan inte sy, eller jag vill inte försöka*

men har du inte sett "little shop of horror"? Då får du googla!

Det är en känd amerikansk musical från 80-talet om en köttätande blomma som växer o blir större o större o tillslut tar över stället han bor på typ, han sjunger o håller på...lite schitsad sådär men faktiskt tiktigt kul, vet att den e omtalad pga regissör eller producenten eller ngt

näpp - nu ska jag var fru:)

• Sister of the Night

Thäääänx för länken Omsis ;) :)

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3