• viktualia

Nu har jag gjort det igen....... del 3

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en tredje tråd på samma tema som den gamla som strax stängts av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!
    Särskilt inte som tråd del 2 nästan tog sig upp i 7300 inlägg....Coolt!!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3
  • MuffinsTönt

Ni verkar inte ha vaknat på fel sida idag. Hoppas min romantiska enkät kan pigga upp er.
    :p på er

• Snart så....

omsan, sånt är aldrig roligt, bara för man är glömsk så kostar den MASSOR mer

Ja vi har oxå MASSA räkningar den här månaden men måste köpa kläder. Inte så kul att bara variera mellan 2 par byxor.
    Fressten omsan när började din mage synas med dotter din?

• Makens Pela

Aha, depp för att man inte blir gravid...fattar nu!

Se så knäppt det blir när man inte är uppdaterad på alla trådar..*S*
    Å den har jag INTE smygläst...

• viktualia

Fniss... ja men en enkät kan man väl orka med...

* Hur firades ni med er nuvarande för första gången?
    Ett vykort i brevlådan åt vardera håll (träffades inte, vardag och 25 mils avstånd)

* Hur var det? Romantisk, skoj, konstigt...
    Se ovan.

* Hur skulle en perfekt 14/2 dag se ut?
    Är inte så mycket för alla hjärtans dag.. men lite god mat, gott vin och mys i sänghalmen låter väl bra?!?

* Vilken 14/2 kommer ni ihåg mest?
    På gymnasierna i Ua hade elevrådsorganisationerna en gemensam rosförmedling. Man kunde alltså skicka rosor mellan skolorna (och inom också förstås). Jag glömmer ALDRIG när jag fick en ros från någon hemlig beundrare - vet FORTFARANDE inte vem det var!! Skoj skoj!

* Om ni fick välja, VEM skulle ni vilja fira den dan med?
    Enkelt - maken! Vem annars?!?

• Makens Pela

Valentine-enkät!

* Hur firades ni med er nuvarande för första gången? Jobbade nog bara...
    * Hur var det? Romantisk, skoj, konstigt...? Nja, vi firar inte Alla hjärtans dag utan har sagt att alla andra dagar är hjärtansdagar och att det är roligare att få blommor, middag, present eller vad det nu kan vara, när man minst anar det för då blir man mest glad.
    * Hur skulle en perfekt 14/2 dag se ut? Nåja, tråga jag säger som ovan, firar inte utan vill att alla dagar är hjärtansdagar
    * Vilken 14/2 kommer ni ihåg mest? Faktiskt så minns jag en med en annan man som jag hade träffat någon månad och han slog på så stort att jag fick skrämselhicka och avslutade förhållandet strax därefter...huga en sån "man"
    * Om ni fick välja, VEM skulle ni vilja fira den dan med? Även om jag inte firar den så är det ändå bara min man som gäller...fast skulle Liam Neeson knacka på dörren så skulle jag nog blunda och lyssna på honom ett par timmar...mm vilken skön härlig röst.

Själv då Muffins?

• Snart så....

OOOOJJ se om jag kommer ihåg det var ju ändå 12 år sen sist hahah

*Hur firades ni med er nuvarande för första gången? Med en mysig kväll med presenter+blommor och massa "hångel"
    * Hur var det? Romantisk, skoj, konstigt... Se ovan
    * Hur skulle en perfekt 14/2 dag se ut? Som vi brukar göra, god middag, presenter+blommor+ och bara myser hela kvällen.
    * Vilken 14/2 kommer ni ihåg mest? måste hålla med Vickan om skolan, högstadiet när det delades ut massa blommor i olika färger=olika betydelse. Fick i 8:an flera olika färger som jag fortfarande inte vet vem de kom ifrån Löjligt kul :D :D
    * Om ni fick välja, VEM skulle ni vilja fira den dan med? Med sambon såklart!

• Telemarkgrrl

Åh men stackars små gullungar vad risigt det verkar vara nu!!! Majsan är sjuk, Zozo har gått upp i vikt, Oms är pank, Vickan vill inte pendla, Pela har en massa onödigt jobb bara för att nån annan gillar att bestämma och Muffins har fortfarande ont i höften .... :(:(:(

Vad ska jag klaga på då?? Jo, att mitt nya företag vill skicka iväg mig till ett av världens oroliga hörn och jag HATAR att flyga. Om jag nu måste flyga ska det ju vara för att jag ska på en underbar semester med min man, inte för att åka till nån j-a krigszon och gå på kurs. :[:[:[

Oms: "lön... jag kallar det bidrag för nödställda..." HAHAHAAAAA, det var det roligaste jag har hört! :D:D:D

Okej, här kommer min supertrista svar på den senaste enkäten:

Ähum, jag har ingen aning. Vi har väl gett varandra små kort och chokladaskar och så men vilket som var första gången har jag ingen aning om.

* Hur var det? Romantisk, skoj, konstigt... :?
    Se svaret ovan. :)

Jag och mannen skulle vara lediga hemma, ha sovmorgon och äta en god middag.

Haha, jag minns inte en enda. :)

Min man förstås. :)

• viktualia

Telestubben.. hm... det var inte pendlingen jag gnällde på idag.. mer min JLA mage som bara kraschar hela tiden och det faktum att jag trots att jag är dödstrött ska åka till Sthlm över helgen... hm...... olika gnöl olika dagar.....

• MuffinsTönt

Haha! JAg glömde svara på den. :D

Detta är vår första gång!

* Hur var det? Romantisk, skoj, konstigt...
    pirr pirr

Hmm... Vad som helt så länge vi har tända ljus. Älskar det!!

Sista året på gymnasiet när jag skulle GE en ros till han som jag var suuuper kär i. han dök inte upp. jag var förkrossad i en hel vecka. Tacka vet jag semla, apelsiner och karaoke. Mitt botemedel mot hjärtkross och depressioner!

Orlando Bloom, gärna utklädd som Legolas. :D
    Skämtar bara. Enkel svar: Min pojkvän. :?

• Snart så....

Muffin, hahaha vem föredrar du Legolas eller Aragorn??

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3