• viktualia

Nu har jag gjort det igen....... del 3

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en tredje tråd på samma tema som den gamla som strax stängts av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!
    Särskilt inte som tråd del 2 nästan tog sig upp i 7300 inlägg....Coolt!!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3
  • Sister of the Night

Hahaha, kom igen när ni hängt ihop i flera år.... *skratt*

Det är bara att härda sig! :D ;) :D

• MuffinsTönt

Jo, Jag vet! *skrattar*

Ibland så VÅGAR jag inte bli allt för intresserad av hans intressen. Dem flesta av det är alldeles för dyrt för mig.

Tex.
    1) POKER
    Man KAN tjäna pengar... så ok!

2) GOLF
    vilket jag inte fattar. Försöker få in ngt knottrig i ett hål. 18 hål tom. Kan man inte göra det 18ggr i samma hål istället?? :? *Moahahahaha*

• Sister of the Night

Muffin

Golf.

.

.

...
    .

*hittar verkligen inget att säga om det. Så förödande urbota mega-boring...! :o

• MuffinsTönt

Sis!!

EXAKT!!!!!!! Han betalar en MASSA pengar för det oxå. Är han "för snäll" eller för rik?

• Telemarkgrrl

"Försöker få in ngt knottrig i ett hål. 18 hål tom. Kan man inte göra det 18ggr i samma hål istället?? :?" --- Jaaaa!! Då behöver man ju inte ens ge sig iväg till nån jädrans golfbana utan man kan stanna hemma! Utmärkt ide, Muffins! :D:D

• MuffinsTönt

Eller hur Telegirl!!!! *stolt muffin*

Nu är det vinter så det är lungt. Men bänta tills golf säsongen börjar. *Moahahaha*

Jag snubblar över den där jäkla golfväskan HELA TIDEN. Grrr...! HAr sån lust att bränna upp den eller nåt. :D

• Sister of the Night

Muffin

Vänta bara tills någon understimulerad människa uppfinner "vintergolf"!! :o :D :o :D
    (Den sista var Muffin när detta blivit realitet... :D :D :D)

• MuffinsTönt

Sluuuuuta! *AAARGHHH*
    Vintergolf! :o

Jag ska slå sönder hans "bollar" med hans egna golfklubba!!! :[:D

Ni får ursäkta mitt ordförråd men Muffins har ont-i-jäkla-höften-abstinens. :D:D:D

• Sister of the Night

Bing, bong, bonka golfboll... :D :D :D

• MuffinsTönt

Näää! Nog om golf och annat urtråkigt.

NU får vi snacka om ngt annat. Annars sticker jag. ;)

Har ni kollat in mina "eventuella" tatueringar? * muffins byter ämne och skryter samtidigt :D*

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3