• viktualia

Nu har jag gjort det igen....... del 3

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en tredje tråd på samma tema som den gamla som strax stängts av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!
    Särskilt inte som tråd del 2 nästan tog sig upp i 7300 inlägg....Coolt!!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3
  • Zozo

Eo vicka geoa teöseör nei ae! (Sagt pa RIKTIG skanska!)

Nu känner jag mig lite uppeppad iaf!! Känns skönt att det är fler som vill vara med under det där gamla täcket...

FRULLAN - HEeeej din gamla häxa! hur har du det? Länge sedan jag sag dig här... öh jobb? Jo jag har börjat titta pa det men inget konkret ännu.

• MuffinsTönt

LEGOLAS!!!!!
    Jag satt kissenödig i 3timmar bara för att se honom.

Zozo
    Haha!! Va betyder det? Även om jag tycker skånska låter stört skön så är jag inte jätte bra på det. Om man bortser från Ö så ser det ut som kinesiska. :D

• Makens Pela

Muffins
    Översättning: Vilka goa töser ni är!

• Snart så....

*high five* Muffin
    ÄNLIGEN någon med samma smak!!
    Blir nästan "mobbad" av mina kompisar för att jag föredrar Legolas
    Fast jag är mest facinerad över hur kan kan slåss och efter ligger hårt lika perfekt hahahahah
    eller dom där konstiga kommentarerna som kommer ibland :D

• MuffinsTönt

Öhhhh? Och hur ser man DET??? :o

och varför kan man inte slita sig ifrån datorn och BT??? Har ju ett liv OXÅ!!!

• MuffinsTönt

Snart så
    *high five*
    Jag fullkomligt ÄLSKAR hans hår. Perfekt eller vad! Och han är sååå söt när han har såna konstiga kommentarer. :?

*fy på dig muffin* Inte dregla över honom. :[

• Telemarkgrrl

Sorry Vickan, det är inte så lätt att hänga med på vad som är dagens gnöl. :D Dessutom så är förhoppningsvis magen och tröttheten bra till imorgon men pendlingen kommer du att klaga på ända tills du hittat nåt nytt jobb. Så ut på Platsbanken med dig nu!

• nu är jag fruL

zozo
    RÄTT
    sök inte jobb direkt utan se till att ha lite ledigt när du kommer dit. perfekt för att bo in sig, lära känna stan genom att gå runt och dricka vin på mysiga ställen osv.

Har ni förresten fått lägenhet? Hur stor?
    Bra ställe?
    osv

NYFIKEN!

legolas hår
    men skärp er!
    Stripit, tunnt jävla mes hår!
    Ska man ha lånmgt hår ska det ju inte se ut som på en 90 årig kärring. Näeeee sorry tjejer.
    Men har man tillbringat sitt liv bland långhåriga killar så har man lite hödre krav än en kärring peruk för tanter över 85

• Snart så....

hahahah Frullan :D :D

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3