• Florida23

Han fiser jämt och ständigt, hjälp!

Min man fiser jämt och ständigt- i köket, vardagsrummet, sovrummet och gärna högt och det stinker hälften av alla gånger och det stör mig nå fruktansvärt!

Jag har sagt åt honom, att det stör mig och att jag tycker att det är äckligt. Han gör det nämligen inte bland folk, bara hemma hos oss. "Jag har ju så gaser i magen" skyller han på och "Vad ska jag göra då , ska jag springa på toa var femte minut?" brukar hans kommentarer vara och vi brukar bråka kring detta en del på sistone, men är det verkligen normalt att det ska vara såhär?

Som sagt, det stör mig otroligt mycket, är det nån som har samma problem eller har tips på vad man kan göra åt detta? Eller är det normalt?
    Vore jätte tacksam för svar, då jag tycker att det är jätte jobbigt och inget kul tema precis.

• Svar på tråden Han fiser jämt och ständigt, hjälp!
  • 4:e Maj

He who denied it supplied it...

• NuÄrDetDags

Hehe, in German we say: wem es aus dem Arsch gekrochen, der hat es zuerst gerochen (which is about the same). :D

• Pomodoro

Det dar med att ata bra mat ar det samsta argument jag hort. Det ar ju tvartom. Bra mat fiser man av. Det ar ju inget fel pa kal eller bonor t ex!

• Pepparmyntan

Håller helt med dig Pomodoro. Det känns som om det inte spelar någon roll vad jag än äter så blir jag för det mesta fisig. Känns som om grönsaker, frukt och fibrer nästan är det som orsakar mest problem.

• Modestie

Hahaha, jag gillar pruttvuitsar

Men visst är det fisigt av TS att sticka ifrån tråden? Blev för äcklig kanske *s*

• viktualia

Modestie - men hon var ju här alldeles nyss. igår tror jag.. och tackade för alla inlägg. jö

• Modestie

Aha! Florida hette hon ju...ja, kul med svar Och att pruttagressionerna lugnat sig lite

• malla7

TS ville väl ha medhåll.....eller så var hon tvungen att springa på toa.....man kan ju inte sitta vid datorn och fisa

• MuffinsTönt

"Kan" man göra nr 2 hemma hos sin pojkvän?

Svar på tråden Han fiser jämt och ständigt, hjälp!