• Florida23

Han fiser jämt och ständigt, hjälp!

Min man fiser jämt och ständigt- i köket, vardagsrummet, sovrummet och gärna högt och det stinker hälften av alla gånger och det stör mig nå fruktansvärt!

Jag har sagt åt honom, att det stör mig och att jag tycker att det är äckligt. Han gör det nämligen inte bland folk, bara hemma hos oss. "Jag har ju så gaser i magen" skyller han på och "Vad ska jag göra då , ska jag springa på toa var femte minut?" brukar hans kommentarer vara och vi brukar bråka kring detta en del på sistone, men är det verkligen normalt att det ska vara såhär?

Som sagt, det stör mig otroligt mycket, är det nån som har samma problem eller har tips på vad man kan göra åt detta? Eller är det normalt?
    Vore jätte tacksam för svar, då jag tycker att det är jätte jobbigt och inget kul tema precis.

• Svar på tråden Han fiser jämt och ständigt, hjälp!
  • malla7

Tycker faktiskt att ett kriterium för att ett förhållande är bra är att man kan prutta lite grann om man måste. Hur kul är det att gå och hålla sig i vardagen om man råkat äta för mycket bönor?? Sen behöver man ju inte anstränga sig för att gasa ihjäl sambon........

• Petronella ifrån Plaskeby

Själv släpper jag väder ständigt och jämt. I genomsnitt vädrar vi människor 15 ggr om dagen. Kungen också. Och Silvia med. Och det stämmer rätt bra på mig också.

Om man grälar om vädersläppande och inte står ut mer ens partners väder så är man nog inte lämplig för en relation.

• Petronella ifrån Plaskeby

Kul att ha en boyfriend med fart i...:)

• September mys

Miss Cykel :
    skrattar så jag gråter hahahaha

• Florida23

Haha, vem kunde ana att denna tråd skulle bli som den blev? *skrattar*
    Det har varit otroligt roligt att läsa allas inlägg och jag har nog insett att det nog inte är så farligt om min man fiser ibland, det finns ju faktist värre saker!! ;)
    Men ibland måste man ju avreagera sig nånstans och bröllopstorget är ju en bra sajt att få tips och att få se saker i ett annat perspektiv.
    Thanks alla!!
    Kramiz!!

• malla7

Översätt "det är inte smällen som dödar dig det är farten" till engelska................

......facit om ett tag......

• malla7

.......*rodnar*...måste vara världens sämsta vitsdragare Lyckas alltid krångla till det samtidigt som jag skrattar halvt ihjäl mig själv.
    "It's not the fart that kills you....it's teh smell"

• kackelmaja

Vilken asdalig vits hehe ;)

Svar på tråden Han fiser jämt och ständigt, hjälp!