• Florida23

Han fiser jämt och ständigt, hjälp!

Min man fiser jämt och ständigt- i köket, vardagsrummet, sovrummet och gärna högt och det stinker hälften av alla gånger och det stör mig nå fruktansvärt!

Jag har sagt åt honom, att det stör mig och att jag tycker att det är äckligt. Han gör det nämligen inte bland folk, bara hemma hos oss. "Jag har ju så gaser i magen" skyller han på och "Vad ska jag göra då , ska jag springa på toa var femte minut?" brukar hans kommentarer vara och vi brukar bråka kring detta en del på sistone, men är det verkligen normalt att det ska vara såhär?

Som sagt, det stör mig otroligt mycket, är det nån som har samma problem eller har tips på vad man kan göra åt detta? Eller är det normalt?
    Vore jätte tacksam för svar, då jag tycker att det är jätte jobbigt och inget kul tema precis.

• Svar på tråden Han fiser jämt och ständigt, hjälp!
  • Modestie

Mia.maria: Ja, jag är då inget troll

Men vart tog TS vägen? TS, du blev väl inte sårad av min pruttpropaganda? Köp lite Glade doft spray kanske? Du kan ju ha en i varje rum så kan du lätt maskera pruttlukten när han fjärtat någonstans

• vixen not a tramp

Nej, DET vet jag! Vi är ju nästan gamla bekanta...

• Mimi&Nicke

Jag garvar här så jag gråter Detta måste vara den absolut roligaste tråden på hela Bröllopstorget för stunden.

För att lägga mig i ämnet något kan jag säga att jag kan absolut förstå dem som upprörs över att partnern pruttar vid olämpliga tillfällen (ex. om man har främmande över.. men vem skulle göra det? ) eller om han/hon skulle göra det med flit hela tiden. Men att inte få prutta i sitt eget hem är väl löjligt. Kan man inte se förbi prutten (aj, då är det ju illa..här pratar vi om gasproblem ) så undrar jag hur pass stabilt förhållandet egentligen är.

Och tjejer, vad det kommer till muspruttar - det kan vi ju faktiskt inte påverka. Det krävs två parter för att ådstakomma en musprutt och vid sådana tillfällen bryr varken jag eller min partner om det. Vi har fullt upp med annat. Det är väl aldrig helt dödstyst när man har s*x? ..och är det det kan det väl inte vara speciellt bra.

• SagaTova

Mia Maria skulle vi alla vara troll?
    Nej de tror jag inte, men den kanske har spårat ur lite får väl erkännas. Vi kanske inte har tagit TS problem på allvar? Sorry, men det blev så kul! LOL

Ja det här med pruttranson är ju intressant. Undrar om jag kunde lägga en riksdagsmotion om detta till nästa höst?
    Men då behöver jag hjälp att få någonslag standardisering på det hela. Kan miljöverket hjälpa till med det? (eller skulle de läggas ned nu?)

Jag tror jag är hon Samantha Jones om detta är sex and the city.

Muspruttar är luft som kommer in i slidan under sexakten och sedan pressas ut, om ni förstår.Men det kanske är white trash
    det också. Alltså ett problem för arbetarklassen. Så Gift och Lycklig du kanske ska kolla ditt ex socialabakgrund så har du förklaringen där kanske?

Modestie 2 bananer! Du är grymm! Du kommer fylla fiskvoten på noll tid.

Offentliga toaletter, tja om de nu inte är äckligt på dem så vet jag väl inte om jag är så brydd. Inte nämnvärt i alla fall. Klart att jag nu inte sitter och hoppas att det ska eka mellan väggarna, eller låta som en val hoppat ned i toaletten. Om jag kan, undviker jag plumset.

• vixen not a tramp

SagaTova
    Absolut inte! Du har nog missat mina tidigare kommentarer i så fall. Jag syftar mer på att TS inte synts till på ett tag, och att v-i-s-s-a av inläggen känns helt, ja troll bara! Men, en mer underhållande tråd har jag inte läst på läääänge, ME LIKE!

• Lady o Lufsen

Men snälla, söta, rara människor!!!!!

• vixen not a tramp

Lady o Lufsen
    Vaddå? Nu förstår jag inte?

• Lady o Lufsen

Nu säger jag som Jesus:

DEN SOM ÄR UTAN SYND FÅR KASTA FÖRSTA STENEN!

En del fiser med både fram o bakstjärt, andra fiser tyst, vissa fiser så att tapeterna faller ner, andra fiser diskret, vissa fiser viol, andra fiser ros, alla bajsar, vissa kissar fem gånger per dag, andra skiter nästan svart...
    Nu kan vi väl enas om att vi alla är precis lika i vår herres hage!!!!!!!

• vixen not a tramp

Fast jag tror majoriteten i den här tråden vill visa att vi i-n-t-e är lika, utan olika. Oh, well...
  • Cezi

Ordlista:
    Synonymer för fisa:

Fjärta Se även Scoutfjärt
    Jetblås?
    Lägga (av) en brakare
    Lägga (av) en brakskit?
    Lägga (av) en rökare
    Kona?
    Light-bajsa?
    Metana
    Mjukbajsa?
    Möga?
    Möka
    Pruppa
    Prutta
    Skita
    Släppa sig
    Släppa väder
    Ägga
    Pua
    Puffa

Mera här :
    susning.nu/Fisguiden

susning.nu/Skitlistan

Svar på tråden Han fiser jämt och ständigt, hjälp!