• Florida23

Han fiser jämt och ständigt, hjälp!

Min man fiser jämt och ständigt- i köket, vardagsrummet, sovrummet och gärna högt och det stinker hälften av alla gånger och det stör mig nå fruktansvärt!

Jag har sagt åt honom, att det stör mig och att jag tycker att det är äckligt. Han gör det nämligen inte bland folk, bara hemma hos oss. "Jag har ju så gaser i magen" skyller han på och "Vad ska jag göra då , ska jag springa på toa var femte minut?" brukar hans kommentarer vara och vi brukar bråka kring detta en del på sistone, men är det verkligen normalt att det ska vara såhär?

Som sagt, det stör mig otroligt mycket, är det nån som har samma problem eller har tips på vad man kan göra åt detta? Eller är det normalt?
    Vore jätte tacksam för svar, då jag tycker att det är jätte jobbigt och inget kul tema precis.

• Svar på tråden Han fiser jämt och ständigt, hjälp!
  • Modestie

SagaTova: Nix, det är ARBETSmiljöverkets "lillasyster" arbetslivsinstitutet som ska läggas ner, de jobbade med forkning på arbetsmiljön, de gjorde säkert utredningar om lämpliga pruttkvoter på jobbet och så, men detta borde väl kanske vara en fråga för Miljöpartiet kanske? Finns säkert nå´n tossig miljömupp som kan forska fram att pruttgaserna innehåller massa koldioxid som gör att vi förutom onödigt många skilsämssor får så härligt (o)väder och prutteriet borde väl således på något sätt kunna regleras via Kyotoavtalets utsläppsrätter och man ska väl jobba fram normer för utsläpp och så fram till 2012, vi får väl hålla till godo till dess

• Juni_2007

Ät bra mat så går dina problem över.

• Miss Cykel

Jag vet inte om någon har lagt in den här tidigare, men här kommer nåt som jag tycker kan passa tråden! ;)

• malla7

HAHAHAHAHAHAAAAAAA............host & puuuh

Den här tråden hamnar i mina favoriter. Tänk att lite pruttande väcker så mycket känslor. Kommer tjäna flera år på det här (ett gott skratt förlänger livet)
    Man vet liksom inte om en del är allvarliga eller kör en parodi på sig själva (tex 7804)

• Kalar

Håller med Malla 7, detta är en av de bästa trådarna just nu

• Rugbytjej

Jag tror faktiskt att de flesta i tråden är allvarliga. Jag var/är det i alla fall. Tycker också att ämnet är kul och egentligen inget att "bli sur" över men folk hoppar på varandra på ett onödigt sätt ibland och då är det klart att man ändå tar åt sig lite grand.

/Säger rugbytjej med ett leende och en stor fjärt!

• Nickes-to-be

:)
    Skrattar högt!!
    Det här är en av de bästa trådarna på det här forumet!!!!!!!!!!!!!!!

• Cezi

Miss Cykel

Jag skrattade så jag fick ont i magen :) :)

Svar på tråden Han fiser jämt och ständigt, hjälp!