• Florida23

Han fiser jämt och ständigt, hjälp!

Min man fiser jämt och ständigt- i köket, vardagsrummet, sovrummet och gärna högt och det stinker hälften av alla gånger och det stör mig nå fruktansvärt!

Jag har sagt åt honom, att det stör mig och att jag tycker att det är äckligt. Han gör det nämligen inte bland folk, bara hemma hos oss. "Jag har ju så gaser i magen" skyller han på och "Vad ska jag göra då , ska jag springa på toa var femte minut?" brukar hans kommentarer vara och vi brukar bråka kring detta en del på sistone, men är det verkligen normalt att det ska vara såhär?

Som sagt, det stör mig otroligt mycket, är det nån som har samma problem eller har tips på vad man kan göra åt detta? Eller är det normalt?
    Vore jätte tacksam för svar, då jag tycker att det är jätte jobbigt och inget kul tema precis.

• Svar på tråden Han fiser jämt och ständigt, hjälp!
  • SagaTova

He he he, jag skulle säga att en musprutt är jobbigare. Det stör ju stämmningen mer än om man släpper en fjärt medan man diskar eller nått.

Men nog för att vi brukar kunna skratta även när vi har sex, vi hittar tillbaka till lusten ändå.

Vad säger ni alla pruttfantaster och antipruttare?

• Pepparmyntan

Jag tror att de som tycker att pruttarna är oförskämda inte har en aning om hur problem magar kan funka. Jag tycker att dina inlägg Modestie är klockrena. Jag har också en besvärlig mage och det beror inte på att jag äter dåligt. Jag blir super pruttig av grönsaker. Jag tror att även Drottning Sliva släpper super brakare ibland.

• msb

Till 7804:
    Även den mest väluppfostrade killen släpper sig en rejäl brakare då och då.
    Och rapar det gör han garanterat ibland.
    Kanske inte i början av ett förhållande,men det kommer. :)

• Modestie

SagaTova: Jooo, muspruttar är värre stämningsdödare även om det knappast är långvarigt här heller En fördel är väl att muspruttarna inte doftar något särskilt iallafall, de bara brakar till

• Gift & Lycklig

Muspruttar... hade sådana med mitt ex men har aldrig haft det med min nuvarande. Hum, undrar just vad det beror på?

Denna tråd börjar likna värsta Sex and the City - undrar just hur många avstickare den kommer att ha?

Jag är väl en prudentlig Charlotte misstänker jag!

• Ellte

Majlård :D Här blir man fullständigt utskälld...tagga ner Modestie! Inte konstigt att magen är upprörd ;)

Nu ska vi siii...vad jag sa var, "visa hänsyn och respekt". Inte "du får aldrig mer fisa Modestie!" :D Hoppas du fått en god natts sömn och är lite mindre taggig idag. :)

• vixen not a tramp

Känns nästan som en troll-tråd nu...

• Modestie

Ellte: Jag är inte taggig?

Men vad säger du, vad bör "pruttransonen" i ett förhållande ligga på per dag, per vecka, per månad? Vad är acceptabelt innan familjerådgivningen bör inkallas eller en kork stoppas in i ändan?

• Modestie

Idag är jag riktigt taskig mot min man. Har ätit 2 bananer redan. Ikväll blir det gasmasken på

• Ellte

Nä inte alls taggig... Vad säger du nu, ska du införa en pruttranson? Låter hemskt jobbigt :?

Svar på tråden Han fiser jämt och ständigt, hjälp!