• Ab fab

Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?

Är det någon mer som jag?
    Som tänker på bröllop större delen av tiden.
    Vars vänner tröttnat på allt pratande? Vars partner suckar när det är dags att planera?

En fika med likasinnade vore inte dumt. Är det någon som är sugen på att träffas i eller runt Göteborg för en "bröllopspratarfika"

• Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?
  • Linum

Godmorgon allihop

Min granne/gamla gymnasievän var uppe hos mig igår och lämpade av lite gamla tidningar, inbjudningskort etc. De gifte sig i september. Glad man blir av sånt! Hon tipsade om att göra vigsel- och festprogrammen i tid. Det tar jättelång tid att göra dem, och man är hur petig som helst med dem. Bra tips från coachen!

Liten anektdot: Jag var på Iron Maiden när de var på Stockholms Stadion 1999 (?). Det regnade och vi hade regnställ på oss. Sittunderlag var nödvändigt eftersom stolarna där är så kassa. Dessutom hade vi var sin stor godispåse i fall om att vi skulle bli godissugna under den långa konserten. De riktiga fansen... ; ) Man kände sig lite bortkommen bland alla de andra tatuerade, långhåriga, nit- och skinnbeklädda varelserna på konserten. Men den var bra!!! *lallar på "fear of the dark"

• Carma07

Linum: Tack för bra tips från coachen. Festprogrammet är något som jag faktiskt känner lite stress över att jag inte har börjat med ännu. Jag är ju heller ingen hejare på datorer och behöver förmodligen lite mer tid att pyssla ihop det.

• bauti

God morgon alla
    Semestern var skön med 20 grader varje dag och sol. Känns lite vemodigt att vara tillbaka till den svenska vintern *regn*

Lykke: vi skall till ordenhuset på lördag å kolla på deras ena lokal. Tack för om tanken.

• Little Mermaid

Vi låter vårat värdpar göra festprogrammen. Självklart kommer vi att hjälpa till, men jag tror att de kommer fixa det bra. Delegera var ordet.

Till helgen åker vi till Stockholm. Det ska bli jättekul! Hoppas bara att det inte regnar hela tiden. Det är ju inte lika roligt att julshoppa med paraplyer.

• Ab fab

Ordenshuset i Jonsered? Kul att höra vad du säger.

Va skönt med sådana grannar. Vi skall ju inte ha sittning så det blir inga festhäften. Vi skall göra en film att visa under festen och vi kommer att ha två toastmastrar/cermonimästare. vad de hittar på blir nog en överraskning för alla.

• Carma07

Little mermaid: Vi får hoppas att det snöar i Stockholm till helgen istället. Då är det mysigt och julshoppa.

• bauti

Nej inte i Jonsered, i johanneberg, ovanför götaplatsen.

Man kanske skall önska sig en snorkel i julklapp. Stensjön kommer bara närmare å närmare.

• Linum

bauti: Ska vi vara hos dig på söndag, eller ska vi ta plan B (vad nu det var?)

• bauti

Ni e välkomna hit! Ta med snorkel och simfötter bara ;.)

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?