• Ab fab

Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?

Är det någon mer som jag?
    Som tänker på bröllop större delen av tiden.
    Vars vänner tröttnat på allt pratande? Vars partner suckar när det är dags att planera?

En fika med likasinnade vore inte dumt. Är det någon som är sugen på att träffas i eller runt Göteborg för en "bröllopspratarfika"

• Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?
  • Nides
    Idag är det ingen vanlig dag, för idag är det Tezz födelsedag!!!

STOR GRATTIS gumman!!! Hoppas att det nya året blir allt du önskar dig och lite till...
  • Nides

Hej och välkommen hit dolly5!!!

• Linum

Grattiskramar i massor från mig till Tezz.

Måste bara tipsa er andra om inläggen i tråden "Roliga Historier". Vår TezzAmore är helt grym i denna tråd. Jag skrattar så att jag nästan kiknar ibland!

• Linum

Hej på dig Dolly! Kul att du också vill vara med och leka!

• Little Mermaid

Hej på er!
    Sitter och tar igen mig efter en händelserik helg. Igår hade vi förlovningsfest med vänner och familj. Vi bjöd på champagne och tilltugg (kan varmt rekommendera smördegshjärtana som det finns recept på i Amelia Brud & Bröllop)och hade supertrevligt.

Idag har jag varit och köpt min klänning! Egentligen känns det lite tidigt, men man får ju passa på när man hittar något så bra. Det blir en tvådelad KIK och det känns kanon!

Grattis förresten till dig TezzAmore! Hoppas tårtorna var goda!

• Carma07

dolly5: Det är bestämt den 26 november som det ser ut nu. Jag tror inte att vi har spikat någon tid ännu, så häng kvar här under veckan så får du (och vi själva) veta mer.

Little mermaid: Det låter som en trevlig helg och kul att förlovningsfesten blev bra. Liten försmak på vad som komma skall

TezzAmore: Hoppas att du fick en bra födelsedag idag. Många grattiskramar igen till dig.

• Ab fab

God morgon
    Så mycket roligt det fanns att läsa här! Det är ju nästan så man längtar hem till trådan för att läsa allt kul.

Grattis Tezz! Hoppas födelsedagen var härlig och att du fick riktigt mycket tårta hela dagen

Little M- va kul med förlovnignskalas. Det lät som en kanpntrevlig fest. Grattis till klänningen!

Dolly-välkommen!

jag har varit i Warszawa över helgen. Jag och tre vänninor åkte i fredags. Vi bodde på ett fantastiskt hotell. En dröm i 30-tals art decco. 44 rum där alla hade speciell inredning. Dörrar, handdukar, duschkranar- allt var genomtänkt.

Vi har promenerat, tittat på gamla stan, pratat och druckit öl. Alltså en riktigt bra helg. Så mycket shopping blev det inte och det gjorde mig inte särskilt ledsen

• Ab fab

Linum-hur gick konserten?

Dagens sånt- som -ni-inte-hade-en -aning-om -att-ni-inte -visste:
    liten sjöjungfu heter på tyska Wasserweibchen

Jag vet precis vilka skor jag vill ha på bröllopet men hittar inga. Hel tå och häl men öppna på sidorna. Hög men inte smal klack (hoppas ni förstår - jag kan visa på söndag). De skall vara beige, bruna, capuccino- inte vita. Hittar inga sådana. Letade i Polen men inte där heller tyvärr.

Vi har valt ut min vigselring- tjohoooo

• Carma07

lykke07: Låter som en härlig helg! Jag tror att det är fel tid att leta sådana skor som du beskriver. Det blir nog till att vänta till våren. Eventuellt kan man fråga i skobutikerna om de har något nerpackat på lagret.

• Carma07

lykke: Glömde säga grattis till ringen. Skönt att ha det klart. Vi har inte börjat titta ordentligt ännu. Har bara kollat lite på nätet för att börja få en idé.

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?