• Ab fab

Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?

Är det någon mer som jag?
    Som tänker på bröllop större delen av tiden.
    Vars vänner tröttnat på allt pratande? Vars partner suckar när det är dags att planera?

En fika med likasinnade vore inte dumt. Är det någon som är sugen på att träffas i eller runt Göteborg för en "bröllopspratarfika"

• Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?
  • TezzAmore

Princessdiamond: Gott nytt år på dig!

• TezzAmore

Malm: Du får berätta sen om ni hitta nått på Emilios!

• Fröken Malm

Vill bara meddela att vi nu bokat bröllopsresa.
    Utresa dagen efter bröllopet på eftermiddagen.
    Flyg: 3800 för två
    Boende: Eur 680 för fyra nätter i svit på 4-stjärnigt hotell. (Med Jacuzzi)

Hade kollat upp hotell på booking.com, men gick direkt till hotellets hemsida och bokade där det var 80 Euro billigare.

• TezzAmore

Åh, va roligt! Hoppas att ni får fint väder!

• Fröken Malm

Nu gäller det bara att koppla på hundvalpsögonen och fjäska med familjen/släkten att de städar SH dagen efter festen. Planet går kl 15.00 vilket betyder att man måste åka vid 13 till Landvetter, och så vill man ju gärna ligga och ta det lugnt efter bröllopsnatten på hotellrummet. (Vilket det nu blir)

• TezzAmore

Skönt att flyget är dagen efter så att ni får sova åtminstonde några timmar!

Snart är det dax att sluta jobbet för detta året!

• TezzAmore

Har också tänkt på det där med städningen på SH dagen efter... jag hoppas också på att släkten och vänner ställer upp. Man vill ju inte spendera sin första dag som gift med att städa!

• Fröken Malm

Ja, jag ska snart dra mig hemåt. Ska vara ledig på tisdag, N fyller år, så vi ska mysa hela dagen.

GOTT NYTT ÅR PÅ ER TJEJER!!!!!!!!!!!!!!!!

• Fröken Malm

Nej, ungefär lika stort antiklimax som att gå till jobbet på måndagen efter....

• TezzAmore

Nu loggar jag också av!

**Gott Nytt År!***

Ses här eller i ny tråd nästa år!

Kram till er alla!

• Princessdiamond

gott nytt år!!

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?