• Ab fab

Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?

Är det någon mer som jag?
    Som tänker på bröllop större delen av tiden.
    Vars vänner tröttnat på allt pratande? Vars partner suckar när det är dags att planera?

En fika med likasinnade vore inte dumt. Är det någon som är sugen på att träffas i eller runt Göteborg för en "bröllopspratarfika"

• Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?
  • Centifolia81

förslagsvis är att starta en ny tråd redan nu så kan man lägga en länk till den i denna tråden det sista man gör...

• Carma07

Godmorgin tjejer! (Eller snarare god natt )

Idag (igår) har vi blivit med hus!! Vilken känsla det var att åka ut tull huset och veta att det var vårt. Vi hade lastbilen packad med lådor så det var bara att åka ut diret efer bankbesöket och börja lasta ur. Vi åkte en vända till sedan för att bli av med så mycket kartonger och smågrejor som möjligt.

Imorgon (senare idag ) går möbellasset. Så detta är sista natten i lägneheten. Och jag kan inte sooovvaaa!!!! La mig tidigare än vad jag brukar. Var helt slut efter allt kånkande. Jag har kört ett steppass med vikter hela dagen idag

• Carma07

Stavar som en kratta. Är inte van vid knapparna på den bärbara datorn. Vi brukar normalt koppla ett tangentbord till den.

Om ni startar upp en tråd medans jag är borta tycker jag att det är ett bra förslag att den har samma rubrik så jag hittar er.

Ha alla ett gott nytt år!!! Hinner förmodligen inte kika in innan dess

• Fröken Malm

God Morgon!

Tråden funkar fortfarande......

• TezzAmore

Carma07: Gratulerar till husköpet!

Ja... än så lever tråden...

• Ab fab

God morgon,
    Grattis Carma. Hoppas första natten i huset blir härlig! Lycka till o välkommen till kommunen!

Jag blev med sänglampor igår. Hur bra som helst tillsammans med den nya sänggaveln blev det kanonbra. Sympatiskt att de var billiga också.

idag skall jag sluta tidigt, gå på stan tillsammans med R (vi skall hämta papper till inbjudningarna)o sen gå på bio.

Tezz: tack för mejlet. Jag ser fram emot att se en sådan nyårsdukning....

• bauti

Grattis till huset Carma.

Jag skall till tandläkaren snart. Kolla gaddarna.
    Sedan bär det av till Nordstan, fick ett present kort på pysselaffären (ligger nästan vid clas ohlson). Det finns mycket gulligt där.
    Sedan är det lunch hos svärmor. Och efter det är det visning på min lägenhet. Hoppas nu dom här kommer denna gången.
    Dagen är full

• Ab fab

håller tummarna på att du får den uthyrd. det borde ju vara lockande med en lägenehet i kallebäck tycker jag

• Fröken Malm

Nån som vet vad marskalken ska ha för klädkod? Är det samma som brudgummen eller är det samma som övriga gäster, dvs kostym?

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?