• Ab fab

Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?

Är det någon mer som jag?
    Som tänker på bröllop större delen av tiden.
    Vars vänner tröttnat på allt pratande? Vars partner suckar när det är dags att planera?

En fika med likasinnade vore inte dumt. Är det någon som är sugen på att träffas i eller runt Göteborg för en "bröllopspratarfika"

• Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?
  • Fröken Malm

Tezz,
    Han blev glad faktiskt, han tyckte att rimmet var roligt.

Jag fick en morgonrock, Cult-krukor, Alvar Alto ljuslykta, kudde, handdukar, badbomb, te, underkläder, ryggsäck, bla.
    Av älsklingen fick jag en kjol från Sisters, en snygg väska som jag tittat på länge, ett fodral till iPoden.
    Sen fick vi en espressomaskin och en sodastreamer tillsammans. Har inte varit glad i espresso förut, men nu är det nog min nya favorit!

• TezzAmore

Åh, espresso som är så gott!! Jag blev frälst efter vår resa till Italien i sommras. Fast det smakar ju inte riktigt samma här i sverige, tycker att kaffet är mer beskt. Vi har pratat länge om att köpa en espressomaskin, men velat. Det finns ju så många att välja på, olika bar och olika jag vet inte vad! Du får testa eran och se om den är att rekomendera!

• Ab fab

Tezz- om du vill dricka riktigt god expresso skall du gå till Bar Centro på Kyrkogatan. Stans bästa!

• bauti

Hej hej

Alla ryckte att jag var en hejare på att rimma, svärmor var helt upp över öronen. Sa att det var från BT-tjejerna. Hon tyckte att jag skulle hälsa till dom duktiga rimmarna, så nu har svärmor hälsat till er

Jag fick en drinkbok, kokböcker, reselakan i silke, ansiktskräm, presentkort på ansiktsbehandlingar, spelet lika par leka bäst, och lite små saker. Jag har visst varit snäll i år

Nu är det bara 5 dagar kvar tills man blir ett år äldre. Och mer presenter *hihi*
    Och bara 4 dagar kvar på detta året!

• Linum

Godmåårrning!

Vi har haft en helmysig jul med massor av god mat, midnattsmässa, restaurangbesök och annat gott. Själv fick jag en synth, kofta från Espirit, myssockar x 3, mysbyxor (vi är riktiga mysbyxemänniskor...), eltandborste, ängel från SIA med stora bröst (gillar oformliga änglar och tomtar - som ser ut som folk gör mest), stor pepparkvarn, ögonskugga, badlakan och lite annat som är bra att ha.

• Ab fab

Jag var nog rätt snäll i år med för jag fick vinprovning, karaff, heldagsfika i Alingsås, fotbad, böcker, presentkort på middag för hela familjen.

• Carma07

God morgon på er alla. Kul att höra att julen har varit bra. Den var varit bra hos oss också. Det har varit lungt och skönt. Vi hade slappnat av så mycket att vi vaknade först klockan nio i morse. På en kvart var vi klara och iväg till jobbet.

Imorgon får vi nycklarna till huset. *yippie* Vi kommer att vara lediga torsdag och fredag och börja köra iväg så mycket vi orkar innan lördag. Som det är nu får vi inte plats hemma och packa.

• TezzAmore

Det låter som att vi varit snälla hela bunten!

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?