• Ab fab

Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?

Är det någon mer som jag?
    Som tänker på bröllop större delen av tiden.
    Vars vänner tröttnat på allt pratande? Vars partner suckar när det är dags att planera?

En fika med likasinnade vore inte dumt. Är det någon som är sugen på att träffas i eller runt Göteborg för en "bröllopspratarfika"

• Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?
  • TezzAmore

Fröken Malm: Hur gick det där med frisör? Du skulle väl testa en ny va? Jag håller på och velar... ska jag ringa eller inte... är i akut behov av klippning... men vet inte om jag vågar testa en ny... fast va har jag för alternativ, va ju missnöjd de senaste 2 ggr. hos min förra... *hjälp*

• TezzAmore

Lykke, tack för tipset! Ska se om jag kan komma ihåg det! *mmmmm*

• Fröken Malm

Tezz,

Jo, jag var på Mazi och klippte mig hos en jättegullig tjej. Fick precis som jag vill ha det. Ska nog boka henne för bröllopet. Fick tag på min andra frisör, som ska jobba på ett ställe i Vasa/Haga i februari, men jag blev så otrevligt bemött i ett e-mail där jag frågade om priser eftersom de var så diffusa på sin hemsida.

På Mazi fanns det en pärm i "väntrummet" med en massa kort på brudpar. Så erfarna är de nog allt!

• Ab fab

fast jag kom på att jag nog inte varit tillräckligt snäll... jag fick ju inte den mullberry bayswaterväska jag önskat mig . tur att jag fyller år om en vecka

carma... lycka till med flytten. hoppas att det inte blir allt för många lådor att bära o att ni kommer i ordning snart

• Nides

Hej tjejer...
    Ville bara hoppa in o önska alla en god fortsättning. Hoppas att alla har haft det bra. Orkade inte läsa alla inlägg! de är för många. All julmat har fått mig väldigt runt.. hoppas att jag kommer in i kläningen man ska ha på sig på nyårsafton!

• TezzAmore

Malm: Är det dom som har spa också? Jag kikar på hemsidan. Är det 480kr inklusive tvätt och fön? Läste i nån annan tråd om en tjej som varit på ett ställe där det kostade extra pga. tvätt och fön. Det verkar som att man ju aldrig kan vara säker. Vet du va dom har för öppettider? Kan inte hitta det på sidan. Jag tar tacksamt emot alla tips, just nu funderar jag på att prova en tjej på ett annat ställe, men av någon underlig anledning så tvekar jag. Är jag en liten fegis kanske? Tänk om det inte blir bra, då går man omkring som ett ufo tills håret växt ut?.

• Fröken Malm

Ska ni hitta på nåt trevligt på nyår, tjejer?

Vi ska gå ner en trappa till våra grannar där vi är bjudna på fest! Skoj, blir nog en 10-12 pers. Skönt att ha nära hem!

• Fröken Malm

Tezz,

När jag var där betalade jag 1300 för klipp och slingor. Det är 200 kr billigare än vad jag betalade på min förra salong. Så JA, jag kan nog säga att det ingår i priset, tvätt och fön.

Dom har spa där också, men kan inte uttala mig om det eftersom jag inte varit på nån behandling. Men svärmor har, och hon säger att de är jätteduktiga!

• TezzAmore

Nides: Håller med om att det varit lite för mycket av den goda maten och godiset på sistonde... Inte kul att ställa sig på vågen igår... Får leva på sallad och vatten nästa år! *brrr*

Provade min klänning i helgen, kanske inte det smartaste efter julaftons frosseri! Kände mig som en stoppad korv! Fast de gram jag ändå gått ner sen sist gjorde sitt lilla över midjan och det var ju bra! Måste sätta igång och träna nästa år bara. Kanske kan samla ihop ett gäng och typ promenera runt nån slinga i skatås eller nått?

Är det någon som är intresserad av det nån gång efter jul och nyårsfrosseriet?

• Linum

Jag vill gärna promenera med dig, Tezz. Det får väl bli lite varmare och mindre mörkt först bara...

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?