• Ab fab

Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?

Är det någon mer som jag?
    Som tänker på bröllop större delen av tiden.
    Vars vänner tröttnat på allt pratande? Vars partner suckar när det är dags att planera?

En fika med likasinnade vore inte dumt. Är det någon som är sugen på att träffas i eller runt Göteborg för en "bröllopspratarfika"

• Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?
  • Fröken Malm

Hänger också gärna med på promenad!

• TezzAmore

Malm: Vi vänner åker i Bollebygd och firar in nya året! När jag plugga i Småland ett tag, bodde det värsta festprissen ovan mig. Det var jättejobbigt för han festade varje helg. Efter några månader upptäckte jag dock hur trevlig han va och började festa med dom! Det var ju underbart att slippa hålla ordning på jacka och annat. Dessutom, tog drickan slut var det ju bara att pinna ner och hämta mer! Hehe!

• TezzAmore

Linum och Malm: Jaa! Va kul! Vi kan ju prata med om det på Lykkes Pysselträff! Det var den 20 Jan. va?

• TezzAmore

hihihi, stavad som den döve sjunger! Hehe!

• Fröken Malm

Hahha! Vi ska till grannarna som bor under oss, och under dem är det en företagslägenhet, så vi kan röja loss hela natten! Däremot har vi problem med kärringen som bor över oss, som går med skor inomhus plus att de låter som om hon har en hel hord elefanter inomhus, därför kallar vi henne elefant-käringen.

Vet inte om jag kan den 20:e. Eventuellt kommer min kusin och hennes dotter på besök. Så jag reserverar mig lite......

• Ab fab

promenad låter trevligt men just nu känns det väääääldigt skönt att skjuta upp det ett tag till. Nyårsfirande först o sen kan jag få dåligt samvete

Nyår firas i Göteborg hos goda vänner (ja om man nu kan kalla Hisingen Göteborg*s*) o sen blir det ju hotellövernattning på Scandic

• Carma07

I julklapp fick jag en diagnosvåg. Man får knappa in en massa uppgifter den och sedan så väger den både vikt, vattenmängd, kroppsfett och muskelmassa på något konstigt sätt. Jag vägde väl egentligen inte mer, men om vågen hade kunnat prata hade den skrikit; "Gå ner i vikt ditt fetto" Mao så låg jag över i fettmängd enligt tabellerna.

Nyår ska vi fira hos vänner ute på Hisingen. Det kallar jag Göteborg Vi brukar fira tillsammans och käka god mat. Det har blivit lite som en tradition faktiskt.

• TezzAmore

Usch, sånna vågar är inte snälla!!

lykke07: Jag försökte övertala sambon att vi skulle rymma och bo på hotell, men det gick inte. Nu måste jag sätta på stövlarna, rutiga skjortan, för nu ska vi till landet och hälsa på några bönder... hahaha! Nä, så illa är det inte, fast landet kan man nog kalla det!

• Linum

Vi skall också fira nyår i lägenheten under oss. Goda grannar! M fick ett DeliCard i julklapp, så det blir hjortstek till huvudrätt. Det är så skönt att slippa ta på sig skorna när man tassar nerför trappan : )

Förra nyår firade vi i Helsingborg hos vänner till vänner. Vi var 14 st (7 par) varav 4 (jag, M + två goda vänner) hamnade lite utanför, eftersom vi inte är coola nog att röka och dricka alldeles för mycket champagne. M och jag fick laga all maten, eftersom alla andra hade tummen mitt i r*ven... Himla lyckad nyår måste jag säga

• bauti

Då var det bestämt, vi skall fira nyår med vänner här hos oss. Middag i goda vänners lag, det är det bästa

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?