• Ab fab

Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?

Är det någon mer som jag?
    Som tänker på bröllop större delen av tiden.
    Vars vänner tröttnat på allt pratande? Vars partner suckar när det är dags att planera?

En fika med likasinnade vore inte dumt. Är det någon som är sugen på att träffas i eller runt Göteborg för en "bröllopspratarfika"

• Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?
  • bauti

Hahahahahaha hahahah

Fick just tillbaka från darling ang handdukstork. Jag hade skrivit "en sådan önskar jag mig i julklapp". Han svarade med STORA bokstäver: Det har du redan! *asg*

• Nides

Nu har jag vart o handlat all julmat.. tur att man inte ska vara hemma på julafton... ändå har man handlat allt från skicka till sill osv osv.. hi hi
    älskar julmat.. det mesta iaf. Nu ska jag bara packa in allt oxå.. gav upp halvvägs för att komma o kolla till er tjejer så ni sköter er.. hahhahaha

• Ab fab

hej snyggingar
    nu är städningen klar. två personer i tre timmar så var det klart- inte tvättade fönster men alla dammråttor är bortjagade. Nu har jag satt på kaffet o R är för att hämta svärföräldrarna. Nu börjar den roliga delen- lägga in sill o dricka glögg . Jag skall titta på Ocean's eleven ikväll. George Clooney.. *s*Mumms

• Ab fab

om R sätter på sig sin smoking o jag tar av mig linserna o blundar på ena ögat brukar jag tycka att han är lik Geroge *s*

• TezzAmore

Jo, jag såg den artikeln också! Det är bara det att jag brukar bara få ett symptom nån vecka innan det är dags och inte alla dom symptom. Däremot brukar resten av symptomen komma första dagen, kan man kalla det för PMS ändå??

• Fröken Malm

Hej hej!

sade till mig själv att inte gå in på BT idag förrän jag jobbat undan det som ska göras innan vi stänger för jul. Duktigt va?? Men nu är jag här!

Kollade mailen också.....grodor och kuber, man blir ju galen!!!!!!!!!!!!!!!

Går hem om en timma! Jihoo! Ska ut till Bäckebol och köpa en vedkap till svärfar som han ska ha på torpet.....haha!

• TezzAmore

Då kan du ju komma in till mig och hälsa på! Eller åtminstonde vinka på vägen förbi!

Ska du köpa vedkapen själv eller ska sambon följa med? Tänkte på att det brukar inte vara så vanligt att tjejer vet vilket märke som är den bästa vedkapen, Haha!

Jag går på lunch nu o är inte tebax förräns om 40 min. Så om vi inte hörs efter det så vill jag önska

*En*Riktigt*God*Jul*!*

• Fröken Malm

Jag och min killes brorsa ska köpa den. Har redan varit och tittat ut, så jag vet precis vilken vi ska köpa.

AVSKYR verkligen byggvaruhus!!!!

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?