• Ab fab

Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?

Är det någon mer som jag?
    Som tänker på bröllop större delen av tiden.
    Vars vänner tröttnat på allt pratande? Vars partner suckar när det är dags att planera?

En fika med likasinnade vore inte dumt. Är det någon som är sugen på att träffas i eller runt Göteborg för en "bröllopspratarfika"

• Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?
  • Princessdiamond

ja, idag kommer äntligen lönen
    undrar hur fullt det e i affärerna när man ska handla :D
    tur att vi handlar på förmiddagen då :)

• Ab fab

mornings. betydligt bättre idag. hinner nog städa lite in svärmor kommer

lite julsnusk ligger snart i er mejlbox

• Carma07

Godmorgon på er alla!

Vill önska alla redan nu en God Jul!!! Då hinner man ju förhoppningsvis "haffa" alla innan de sticker på julledighet. Antar att många slutar tidigare idag. Själva jobbar vi fram till tvåtiden innan det bär iväg på julmiddag.

Vet hur jag ska tillbringa juldagar när jag tröttnat på att packa. Och om jag får tillgång till datorn förståss. Jag kommer nog att hamna framför kuberna. Den länken var ju jätterolig.

Hej tjo hopp alla. Förhoppningsvis hinner jag kika in lite mer under förmiddagen.

• TezzAmore

Jag kommer vara här heeeela dagen, slutar inte förräns halv 5... *suck* Inga flextimmar för mig att ta ut inte...

Hmm... skulle tagit med mig lite pepparkakor och knaprat på... Kan tänka mig att det blir jag och damråttorna som kommer att var kvar här efter lunch...

"Hejhå, hejhå, mot julafton vi gå!"

• Princessdiamond

passar väl också på att önska alla GOD JUL då :D

• TezzAmore

Hoppas länken funkar! Glöm inte att sätta på ljudet. Tycker denna filmen är helt underbar!!

Visa

• TezzAmore

Attans, det funkade inte!!!

• TezzAmore

Ni får den på mailen istället...

• bauti

God morgon!
    Helt slut efter allt körande i går. För er tjejer som hade lastbilschafför som drömyrke. Jag rekommenderar det inte. Ont i baken, ryggen, axlarna, huvudet.

Tack för dom roliga mailen hiihih. Jag skall bege mig till Ikea å inhandla en ny handdukshängare

Snart skall jag iväg och göra nya naglar. Kul, för det blir julnaglar, röda med glitter i.
    Tänk vad barnslig man kan vara över ett par nya naglar.

Till er som inte kommer in senare eller i morgon säger jag
    God Jul och Jätte Kram

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?