• Ab fab

Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?

Är det någon mer som jag?
    Som tänker på bröllop större delen av tiden.
    Vars vänner tröttnat på allt pratande? Vars partner suckar när det är dags att planera?

En fika med likasinnade vore inte dumt. Är det någon som är sugen på att träffas i eller runt Göteborg för en "bröllopspratarfika"

• Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?
  • TezzAmore

Fröken Malm: Tackar! Jag kämpade länge med det!

Linum: Jag säger det igen, du är ett rimgeni!

• TezzAmore

Malm: Var det traditionell julmat igår?

Vi har julbord på jobbet idag! Det ska bli gott! Åh så skönt, idag är det är dan före sista arbetsdan, före dan, före dopparedan!!

• Fröken Malm

Nej, vi hade trerätters, som egentligen var sexrätters eftersom det serverades en massa smårätter emellan för att neutralisera smaklökarna. Min chef är vinkännare så vi drack utomordentlig gott vin, som jag inte vågar tänka på vad det kostade.......
    Vet i alla fall att han valde ett portvin för 900 spänn flaskan.......

• TezzAmore

oj! Skönt att det är gratis då!

• Fröken Malm

Japp gratis är gott!

• Ab fab

snörvel snörvel. inställd julstädning- ligger nerbäddad med näsdroppar som min bästa vän.

linum- du är hjälte bland mina vänner. förmedlade kalsongrímmet o det blev grymt uppskattat. jag fick förfrågning om rim till en röd spetskofta. det är dags att börja ta betalt

fick en kanontrevlig flaska vin av min chef som present o en rörande ´kommentar. fasiken va glad jag är att ha ett sådant bra jobb, fantastisk chef o suveräna kollegor

• TezzAmore

lykke07: Krya på dig! Hoppas att du slipper snörvla över julhelgen. Skönt med trevliga och omtänksamma arbetskamrater!

• bauti

Säger det igen. Ni är helt otroliga på att rimma. Kan inte fatta hur ni kommer på det :-0

Vad kan man rimma på hemlagad senap å smaksatta olivoljor??

• bauti

lykke
    Stackare. Drick varm cognac, det hjälper.
    Får hoppas att snoirbacillerna har flytt tills imorgon.

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?