• Ab fab

Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?

Är det någon mer som jag?
    Som tänker på bröllop större delen av tiden.
    Vars vänner tröttnat på allt pratande? Vars partner suckar när det är dags att planera?

En fika med likasinnade vore inte dumt. Är det någon som är sugen på att träffas i eller runt Göteborg för en "bröllopspratarfika"

• Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?
  • Nides

Här har du musik som jag tycker suger,
    Hoppas nu för din egen skull att det duger!

Här hittade jag till dig linum...

• Nides

Fröken malm.. jag kan använda din till sipmsons boxen oxå.. cooolt!

• TezzAmore

Linum: Här får du en utmaning, Sambon får biljetter till MonsterTruckshow på Ullevi nästa sommar... *ler lurigt*

• Nides

nu ska jag fika lite.. hörs snart igen!

• TezzAmore

Lykke, elak men superbra!

• Nides

Förresten: vet nån var jag kan köpa sån gipstavla, där man gör fotavtryck på bebisar??

• Ab fab

Jag fortsätter rada upp mina julklapper...

En seriebok till 17-årig kille. Det är Zits (om ni inte läst den handlar det just om en tonårig kille. finns i GP o är jättekul

en dagsutflykt till svärföräldrarna-to-be. Linné fyller 300 år o vi skall åka till Västergötland o kolla på en trädgård uppbyggd i hans anda. Paketet är ink en bok- Linnés västgötaresa

• Ab fab

fasiken va illa jag stavar... eller är det fingrarna som är för stela.

• bauti
    Aaaaaaaaaaaa, j*vla @5+*!½¤$. Dom som skulle komma å kolla på lägenheten kom inte. Skickade ett sms kl 13.04 (skulle ses kl 13.00) att dom inte kan komma. Hur e folk funtade???

Men era rimm har gjort mig gladare. Jag tillhör dom som är totalt urusel på att rimma.

Kanske skulle kunna tigga till mig ett rimm på klädhylla och skoställ till hallen?
Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?