• Ab fab

Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?

Är det någon mer som jag?
    Som tänker på bröllop större delen av tiden.
    Vars vänner tröttnat på allt pratande? Vars partner suckar när det är dags att planera?

En fika med likasinnade vore inte dumt. Är det någon som är sugen på att träffas i eller runt Göteborg för en "bröllopspratarfika"

• Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?
  • Nides

Carma: Tack! Och va gött och få flytta snart till hus. Många fina studer att fram emot.

Fröken Malm: Ordnade sig det med maten??
    Hoppas hoppas. Lycka till. Ta ett djupt andetag! Du fixar det briljant!

• Fröken Malm

Ja, till slut gjorde det det......Fick ringa och lägga på fjäskrösten! Hoppas på en fin julklapp från chefen nu.....

• Ab fab

God morgon. Näsan rinner som en fjällbäck på våren men jag är på jobbet. Idag skall här sjungas julsånger - det blir ju liiiite speciellt med täppt näsa

Nides- hur var Nova???

Rimstuga igår. En del god pilsner o sen glömde jag lappen med rimmen på krogen... suck

• Linum

Carma: Gud vad skönt med ett eget hus! Det är inte utan att man blir lite avundsjuk...

Fröken Malm: Du kanske får gå med och äta luch!? Det måste vara väldigt trevligt att sitta och käka lunch med 25 läkare. Jag åt lunch med 3 dietister en gång. Det var inget spännande alls. Man skall inte prata sönder maten, om man säger så.

Imorgon åker vi till Helsingborg, och kommer inte hem förrän på annandagen. Först gör vi ett depåstopp i Varberg hos vår frisör. Det kan behövas...

• Nides

Lykke.. det finns en del bra rim på julrim.nu

Nova är helt, helt underbar... och alldeles ljuvlig. mmm längtar tills idag då jag få träffa henne igen!

• Ab fab

Om ni vill bli avvanda från husdrömmar får ni gärna fråga mig- spruckna vattenrör, rådjur som käkar upp blommor, 80000 för att måla om, vattenläcka i taket, bergvärme.... Fast det är rätt trevligt också- en sommarmorgon ta tekoppen upp till balkongen o titta ut över sjön, krovgrillning vid eldstaden i backen...

• Nides

va lungt det var här idag?!?!?!

• Ab fab

ja det är väl julstressen som satt in. jag försöker avsluta lite jobb inför ledigheten o skriva julklappsrim samtidigt. dålig kombination

• Nides

Jag har nämligen ingen lust att göra nåt idag!!! därför så surfar jag.. hahhaha

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?