• Ab fab

Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?

Är det någon mer som jag?
    Som tänker på bröllop större delen av tiden.
    Vars vänner tröttnat på allt pratande? Vars partner suckar när det är dags att planera?

En fika med likasinnade vore inte dumt. Är det någon som är sugen på att träffas i eller runt Göteborg för en "bröllopspratarfika"

• Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?
  • TezzAmore

Ja, vad säger man, Grattis Linum!

Själv försökte jag få sambon att byta till mitt igår, men han vägrar. Jag tänkte göra någon slags deal med honom. Om jag byter bort mitt namn så får jag (förrutom nytt namn) tex. en resa till spanien! Det gäller att använda kvinnlig list. Som tex. detta med att föda barn. Så fort det kommer något om barn på tv så brukar jag säga till sambon att han kommer att vara skyldig mig så mycket, eftersom det är jag som tvingas ge upp min figur och att brösten hänger i normal nivå, må illa i flera månader, få bristningar, bli tjock m.m. m.m. och dessutom smärtan att föda en bebis på ett par kilo genom ni-vet-vad-stället som inte är så stort! Han ska vara tacksam och glad att han slipper det! *girlpower* Hahaha! Eftersom jag kommer göra allt det där ska han stiga upp på natten UTAN att klaga och ta hand om den lille... hehe! *ler elakt*

• Nides

Tittade på mailet du skickade förrut tezz... guuuuuuuuuud va underbar.....

• TezzAmore

Jaaa.... när man längtar efter lite värme, är det bara att plocka fram bilderna och drömma sig bort...

• Ab fab

Jag bara nyser o nyser.... jag har ju inte tid att bli sjuk. Två dagar kvar att jobba o svärmor står snart i dörren... fast hon är ju en raring så det är helt ok.

Nu kommer snart min julpaket från företaget. skall bli spännande att se vad de ger

Linum- kul med namnet. för egen del bryr jag mig inte så mycket om efternamn. jag är inte mitt efternamn utan förnamnet på något sätt. jag vet inte om jag skall byta eller inte- det enda jag vet är att det inte blir dubbelnamn. tre förnamn o ett efternamn på 23 bokstäver.... folkbokföringen kommer att slå volter

princess d: jag är 42 o gifter mig 25 augusti (jag o tezz konkurrerar om dag*s*)vid en borgerlig cermoni

• bauti

Tezz: Antihäxpiller. Eller som dom i hälsokosten säger, för kvinnor med pms besvär. Jag har ätit dom nu i snart ett år och jag tycker dom funker riktigt bra.
    En om dan håller fröken bitch borta
    Torr jag?????

Nide: GRATTIS!!!

PD: jag e 32 (33 om två veckor) gifter mig 11/8 i Ordenhusets trädgård.

• bauti

Vi har fortfarande inte kommit fram till vad vi skall ha för efternamn. Jag vägrar heta Nilsson. Undra hur man skall övertala honom?

• Ab fab

Bauti- du får väl göra en Lysistrate....

• Ab fab

grekiska kvinnor som kärleksstrejkade för att männen skulle sluta kriga. en liten kärleksbojkott för att slippa heta nilsson

• bauti

Hahahhahahah , han skulle säga
    -Jag kommer inte märka någon skillnad.
    Han tycker vi har sex ALLDELES för sällan.
    Men kanske muta med att jag dammsuger (obs två m står det ). I dag är det han som gör det.
    Tåls att tänka på.

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?