God morgon! Låter som du haft en bra helg, Malm! Läskigt med nödlandning Lykke!
I lördags hade vi julmys hemma! vi drack glögg, sambon gjorde julskinka (vi är ju inte hemma över jul) och jag gjorde sex sorters julgodis. Det skulle blivit sju om inte jag fått helt hjärnsläpp. Jag skulle göra dubbel sats av MarabouFudge och skulle då blanda 6 dl socker, 6 dl grädde och 2 dl sirap. När det kokat upp till 120 grader skulle jag lägga i 4 msk honung m.m. Gissa vad jag gjorde? Jag började me att lägga i 6 dl socker, 6 dl grädde och 2 dl HONUNG!! *aaaah*! Det var bara att slänga allt? Fast igår gjorde jag rätt (efter lite om och men) och det blev ganska gott! Nu måste jag bara sätta snören på alla lådorna, för annars går jag bara och nallar. :-P Igår var jag på julmarknad i Haga, det var mysigt och juligt!
Helgen har varit bra, synd bara att jag är på fruktansvärt dåligt humör idag!!! Allt gick galet imorse. Vaknade och hade för jädra ont i magen, hade fått m**s under natten, HATAR första dagen. Känner mig nästan sjuk ju! Någon annan som kan känna likandant? *suck* Helt darrig lyckades jag komma iväg för sent till jobbet och när jag kom fram till bilen så var det dubbelt lager med is. Det tog 20 min. att skrapa rutan. Jag kom en kvart för sent till jobbet? *pust* Jag försöker inte vara en häxa, men jag känner mig som en sån idag!