• Ab fab

Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?

Är det någon mer som jag?
    Som tänker på bröllop större delen av tiden.
    Vars vänner tröttnat på allt pratande? Vars partner suckar när det är dags att planera?

En fika med likasinnade vore inte dumt. Är det någon som är sugen på att träffas i eller runt Göteborg för en "bröllopspratarfika"

• Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?
  • Linum

Det är så roligt att lussa för utlänningar, för de sätter nästan hotellfrukosten i halsen när det kommer in personer och brinner i deras frukostmatsal. De vågar inte ens fortsätta äta, och så ser de helt fascinerade ut, precis som om känslan av himlen skulle försvinna om de andades. Lika roligt varje gång!

• bauti

Vatten-polo *asg*
    Tur att man kör WW.

• Linum

VW menar du?

VW Vattenpolo...

• bauti

Ja så stavas det. Ingen höjdare på tyska

• Linum

Inte jag heller, men annars skulle det inte uttalas "Folksvagen". V=F, W=V på tyska.

• Linum

lykke: Vilken färg skulle du ha på dina skor?

• Ab fab

mina gäster bodde på first hotel G o fick luciatåg till frukost. veeeery exotic.... nu är konferensen över- skönt nu kan jag börja jobba. nu är det bara en middag på råda säteri i morgon o julfest i tyskland på fredag... sen är det lugnt... (dagens i-landsproblem)

skorna? helst bruna/congac/brons. hittade ett par på hemsidan jag tipsade om men de hade 10 cm klack. jag slår ju ihäl mig då

• Fröken Malm

Våra kunder bor alltid på First Hotel G, eller som vår kund i England säger: First hotel Gay......hehe!

Imorgon ska jag till naprapaten och försöka få ordning på ryggen.....

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?