• Ab fab

Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?

Är det någon mer som jag?
    Som tänker på bröllop större delen av tiden.
    Vars vänner tröttnat på allt pratande? Vars partner suckar när det är dags att planera?

En fika med likasinnade vore inte dumt. Är det någon som är sugen på att träffas i eller runt Göteborg för en "bröllopspratarfika"

• Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?
  • TezzAmore

*Mums* *smask* Snacka om att jag kommer att gå upp i vikt nu över jul! Svårt att motstå frestelserna juh! En kollega kom med ett paket choklad, det gick ju inte att säga nej. Pralinerna låg där och baaaad om att bli uppätna. Dessutom skulle det juh vara otrevligt att tacka nej, ellerhur?

• Ab fab

äh.. choklad som man får räknas inte som kalorier - det vet du väl. Jag tror inte heller choklad som äter på jobbet räknas så då är det ju två saker som inte räknas... dubbelt minus alltås... dvs du blir av med kalorier för varje chokladbit.... Mattegeni-lykke slår till igen....

• Linum

Jag har smaskiga tryfflar med mörk choklad och bacardi razz i skåpet. Supergoda! "Razzeltruffles" har vi döpt kreationerna till...

• TezzAmore

lykke07: Det låter bra det du säger, jag håller med för fullt!

• Carma07

Lite körigt idag för att hänga på BT Vill ju hellre göra det Jag blir ju chokladsugen när jag läser igenom tråden. Hmm, inte bra. Fast lite godis kan det kanske bli ikväll när vi ska iväg på bio. Det är dags att prova Bergakungen och kolla nya Bondfilmen. Så imorgon kan ni diskutera filmen igen (Om det inte är någon mer än jag som inte sett ännu).

Neda: Lite sent men lycka till med din "Secret Box"!! Och tala om sedan hur det gick. Är nyfiken eftersom jag planera en också om min ekonomi tillåter.

Här hos oss är det ingen som lussar. Hade lite funderingar på om jag skulle lära hunden att ha en stjärngossestrut på huvudet så kunde han lussa för oss. Fast jag tror han hellre äter bullarna.

• Ab fab

Visst ger dr Lykke begåvade råd

Nu väntar en lugn kväll. jag skall snart packa ihop mig och ta pendeln hem. med lite tur hinner vi förbi lampaffären- jag vill gärna ha nya sänglampor till den snygga sänggaveln. Det vore bra med lampor som man kan ha tända o läsa med men inte väcka den andre med. Jag tror jag skall försöka slänga mig i soffan med den bröllopstidning jag köpte förra veckan men som jag inte hann läsa. en kopp te och lite pepparkakor till det kanske.

fr Malm- jag hoppas att de lyckas knacka din rygg rätt och att du blir bättre i morgon

• Carma07

Godmorgon på er.

Spenderade kvällen med Bond igår. Filmen var bra. Fanns många roliga och slående repliker så man fick skratta lite också.

Fröken Malm: Hoppas att din rygg är bättre idag. Aldrig kul med ryggont.

• Fröken Malm

Den är faktiskt bättre idag, men ska ändå gå till naprapaten.

Min svärmor ringde precis och "varnade" att man får ta av sig i bara mässingen och gå runt i rummet så han tittar på hållning osv.... Hade jag inte en tanke på, jag som har urtvättade bomullstrosor med Snobben-motiv på!!!!! Hahahahha!

• TezzAmore

Fröken Malm: Hahahahha! Fast naprapaten har sökert sett värre! Hahaha! Tex. tjejer med stringtrosor eller killar med tighta kallingar! hihihi! Hoppas att det går bra iaf. Vet du om det är en kille eller tjej som ska behandla dig?

Carma: Vad tyckte du om den där tortyrscenen? Ha,hahaha! Grym OCH rolig!

• Carma07

Tezz: Ja, den var rolig Nu förstår jag vad ni menar. Det är nog första gången som jag skrattat när någon blivit torterad.

Fröken Malm: Är inte det typiskt att man plockar sådana underkläder i det läget.

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?