• Ab fab

Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?

Är det någon mer som jag?
    Som tänker på bröllop större delen av tiden.
    Vars vänner tröttnat på allt pratande? Vars partner suckar när det är dags att planera?

En fika med likasinnade vore inte dumt. Är det någon som är sugen på att träffas i eller runt Göteborg för en "bröllopspratarfika"

• Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?
  • Nides

Nu är julskivan oxå på.... jippi...

tänd ett ljus och låt det brinna....
    tjohoooo

• TezzAmore

Hahahaha! Denna halvutlänningen vet inte heller vad man säger! "Ha en trevlig Lucia", kanske?

• TezzAmore

"last christmaaaas..." Absolut Christmas!!

• Nides

Ha en trevlig lucia allihoppa!!

• TezzAmore

Ha en trevlig Lucia du med Nides!!!

"I'm dreamin of a white christmas...."

Nu skulle lite glögg inte sitta helt fel!

• Nides

Nej, glögg är gott... Läste igår på aftonbladet om en massa nya glöggsorters. ska köpa hem lite idag. Nu ska det fotas "secret box" Whish me luck.

Typiskt att man inte känner sig så hilma sexig idag.. vi få se hur det går!!

Hörs sen tjejer...

• TezzAmore

Nides: *lyckospark i baken*

• Fröken Malm

*Sörplar glögg på jobbet*

Har vräkt i mig en saffransbulle och pepparkaka också!

• bauti

Halloj era lussissar!

Sitter här och undrar om jag skall dra på mig groddräkten å ge mig ut . Linus har redan en flytväst, så den kommer bra till pass.
    Tur att vi bor uppe på ett berg, och inte har strandtomt.
    Var på Maxi i går, det gör jag inte om. Bilen fick sig en ordentlis tvätt iallafall. Tur att man har disel (diselbilar klarar av att köra i högt vatten). Pruttade förbi en stor volvo, med min minibil, som hade fott stopp i sjön, han tittade på mig som jag var från pluto.
    Så om det är någon som skall ge sig ut i mölndal rekomenderar jag att ta med paddeln.

• Linum

*trött*

Har precis gått upp - igen... Var inne i stan kl 6 och gick två luciatåg på ett stort hotel. Kom hem halv 9 och kröp ner i sängen igen. Nu har jag ätit min andra frukost för dagen!

Tur att vi handlade på Focus igår, för annars hade vår bil varit en vatten-polo! hihihi

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?