• Ab fab

Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?

Är det någon mer som jag?
    Som tänker på bröllop större delen av tiden.
    Vars vänner tröttnat på allt pratande? Vars partner suckar när det är dags att planera?

En fika med likasinnade vore inte dumt. Är det någon som är sugen på att träffas i eller runt Göteborg för en "bröllopspratarfika"

• Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?
  • Fröken Malm

Till råga på allt ska de nyanställda ha luciatåg här på jobbet. I år är det 80% killar/män....

Hon kommer åka tillbaka till Sydafrika och säga att svenskarna var synnerligen märkliga. De firade en högtid iklädda vita linnen och strutar på huvudet......

• TezzAmore

God morgon!

Malm: Män med vita linnen och strutar på huvudet, bara dom inte tror att ert företag sponsrar KKK??

• TezzAmore

Malm: Förresten, varför har du ont i ryggen? Jag tänte inte på något snuskigt nu ( ) utan att det kan ju vara olika åtgärder till olika orsaker!

• Fröken Malm

Jag vet faktiskt inte, men det kom i lördags efter spinningpasset. Antagligen har jag suttit fel på cykeln...... Min tanke är att gå till gymmet och träna, det kanske gör susen. Eller så blir det bara värre......"Den som lever får se"

• TezzAmore

okey, kan vara att du suttit lite lite fel och då har muskeln blivit överansträngd. Om det är så tror jag att muskeln mår bra av vila så at det inte blir värre. Det bästa är att fråga instruktörerna på gymet, de vet säkert vad som är bäst. Kanske ska du undvika en viss sorts träning några dar och ta en annan sort?

Annars är tigerbalsam eller tex. Zon bra på ömma muskler. Även en varm och go vetekudde!

• TezzAmore

Så, nu har jag satt i en julskiva i datorn, för att få lite julkänslor! Jag menar, herre gud, det är ju för tusan Lucia idag och jag har inget spår av julkänslor!!

• TezzAmore

Förresten, var det någon som såg Grey´s Anatomy igår? Tjejen skulle gifta sig men som lämnade sin dödsjuke man? *brrr* Hemska tankte!

• Nides

Heeeeeeej allihoppa!!!

Ont i ryggen är inte bra!
    Försök och hålla det varmt.. jag låter som min mormor..

Grey's....mmm hon var elak mot george, och hon som lämnade han vill jag inte ens kommentera. fyyyyyy tänk att det det finns såna i verkligheten oxå..

• Nides

Förresten, vad säger man när det är lucia?? Utlänningen här har inte lärt sig det ännu.. eller så säger man inget... :-P
    Glad lucia eller nåt?? hahahahaha

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?