• Ab fab

Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?

Är det någon mer som jag?
    Som tänker på bröllop större delen av tiden.
    Vars vänner tröttnat på allt pratande? Vars partner suckar när det är dags att planera?

En fika med likasinnade vore inte dumt. Är det någon som är sugen på att träffas i eller runt Göteborg för en "bröllopspratarfika"

• Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?
  • bauti

Tezz
    Tack för scb, kollar nu där hedanefter.

• Ab fab

herregud vilken tråd....

ibland, när jag tycker livet är lite surt, brukar jag läsa på www. styvmorsviolen.se. Då inser jag att jag har ett kanonbra liv trots plasttonåringar

• bauti

Är och klättrar omkring i mitt släktträd. Inte så roliga namn där heller, ovanliga men lååååånga.
    Kort och enkelt skall det vara.
    Tar gärna fler förslag.

• Linum

Dagens gottetips:

1 liter riven ost
    300 g riven kvibille ädel
    pepparkakor

Ställ in osten i mikron lite så att den blir mjuk och smidig. Rulla bollar och ställ in i ugnen en liten stund så att de blir lite svettiga. Rulla sedan i mixade pepparkakor. Blev snuskigt gott kan jag tala om!

• bauti

Hur kom du på detta recept??
    Eller har du fott det från tomtemor?

• Carma07

Vilken fart det har varit på er under dagen. Kollar bara in lite snabbt för att se hur ni har det.

bauti: Många namnförslag har det blivit. Blir nog svårt att välja

Tezz: Ang stämpeldyna, köp en vattefast om du inte vill embossa motivet varje gång. Jag har en hemma som jag är jättenöjd med. Kommer bara inte på just nu vad den heter. Kollar upp det när jag kommer hem och mailar dig. Vill dessutom tipsa om att det är pysselkväll på torsdagkväll hos Format Papper.

• Linum

Tror att det kommer från tv4.

• Carma07

Pepparkakor och ost är väldigt gott. Testade det en nyår för några år sedan. En kombination man inte tänker på i första taget.

• bauti

Tips till er som inte har fott den där riktiga julkännslan.

Sätt på julmusik
    håll is i ena handen
    & en grankvist i andra
    blunda
    sätt näsan mot hyasinten å dra ett djupt andetag

Det funkar!

• TezzAmore

*atchjooooh* (efter att ha luktat på hyacinten!)

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?