• Ab fab

Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?

Är det någon mer som jag?
    Som tänker på bröllop större delen av tiden.
    Vars vänner tröttnat på allt pratande? Vars partner suckar när det är dags att planera?

En fika med likasinnade vore inte dumt. Är det någon som är sugen på att träffas i eller runt Göteborg för en "bröllopspratarfika"

• Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?
  • Carma07

Har inte riktigt tid idag. Helgen har varit bra. Fick med mig lillebror på stan och införskaffade första julklappen. *yeaahh* Och dessutom fick jag ordnat en av våra 100:- julklappar. Vi brukar alltid köpa en julklapp som passar alla för ca 100:- som vi lottar ut på julafton. Min lillebror kom på den bästa för något år sedan. Han hade köpt ett fotoalbum och den som fick det ska fylla en eller två sidor med kort och till nästa jul så slår man in den och så lottas den ut igen. Jättekul idé. Vi har bara hunnit två sidor ännu, men jättekul sen när vi lyckats fylla det.

• Linum

Vilken kul idé! Det måste jag komma ihåg till nästa jul!

• Fröken Malm

Hej Hej!

Har precis kommit till jobbet, har varit ute på kundbesök. Intressant att komma ut och inte bara sitta inom kontorets fyra väggar!

När jag tittar ut genom fönstret så kan jag meddela att Mölndalsån har svämmat över delar av ICA Maxis parkering. Enligt kollegorna kan man inte köra på Mölndalsvägen efter Lana......NÄR SKA DET SLUTA REGNA?!?!?!??!??!?!?

• Ab fab

Linum - var det i helgen som var du hade konsert? Domkyrkan? Hörde av en kompis som varit där att det var kanonbra

• Linum

Fröken Malm: Hoppas att inte Maxi dränks innan fem, för jag måste handla ; )

Jobbar du i huset mitt emot Maxi?

• Carma07

Jag har jättesvårt att hitta julstämningen i år Kanske för att jag inte kan pyssla och greja som jag brukar hemma. Och kanske spöregnet gör sitt till Men bor man i Göteborg är man ju trots allt lite van. Nu är det bara 2½ vecka kvar tills vi får nyckeln till huset.

• Linum

lykke:

Jajemän. Konserterna gick väldigt bra. Det är så maffigt att sjunga i Domkyrkan när det är mycket folk. Luciatåget gick också jättebra!

• Fröken Malm

Japp, i det röda tegelhuset! Kör inte in via Varbergsgatan utan från St Sigfridsgatan, så man kommer förbi bilfirman.

Ska på ansiktsbehandling idag efter jobbet! Skönt va´?

• Carma07

Fröken Malm: Ansiktsbehandling, va skönt! *avundsjuk*

• Nides

oooh va skönt med ansiktsbehandling.... mmmm

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?