• Ab fab

Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?

Är det någon mer som jag?
    Som tänker på bröllop större delen av tiden.
    Vars vänner tröttnat på allt pratande? Vars partner suckar när det är dags att planera?

En fika med likasinnade vore inte dumt. Är det någon som är sugen på att träffas i eller runt Göteborg för en "bröllopspratarfika"

• Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?
  • TezzAmore

*jippi* Idag är det freeedag!

• Carma07

Skönt med fredag. Har kommit i säng sent under veckan så jag ligger ca 2 timmars sömn back VARJE dag. Så det ska verkligen bli skönt med helg.

• TezzAmore

Jaaaa!! Jag har sovit ca. 6 timmar varje natt, en natt i veckan blev det bara 5 timmar så jag ligger också på minus på sovakontot! Åhh! Det är ju så gott att sova!

• Ab fab

varit i farten var väl att ta i smitit från arbetet är nog mer sanningsenligt. efter två dagars möte har jag enorm fredagskänsla, jag vill bara gå hem. bastu o sova i soffan!

• Fröken Malm

Jag som sett fram emot en lugn fredag........

Chefen och säljarna har varit här hela veckan och de har så dumma frågor.....Det borde vara jag och min kollega som sitter som spindlarna i nätet som får alla höga löner och bonusar......

• TezzAmore

Malm: Det är väl det som är problemet, ni sitter som spindlarna i nätet, håller reda på allt, medans de andra håvar in pengarna!

• Ab fab

fast vem vill va säljare... (hoppas jag inte sårar någon nu).

• Fröken Malm

Vi har en säljare som inte kan ett dugg om vad hon säljer.....vet inte vad som ingår till vilket pris osv.

Plus att hon är en väldigt negativ person, så det enda hon pratar om är hur sjuk hon är, vad illa hon mår, hur trött hon är, vad mycket hon har att göra, vad jobbigt allt är. Sånt orkar jag verkligen inte med!

Orkar verkligen inte agera husläkare/psykolog.................

• Linum

Jag avskyr säljare.... jag avskyr att sälja....

...vänta lite nu.... jag är säljare. *fan*

Min favoritjulsång alla kategorier går varm i stereon här hemma. "The Christmas Song" (Chestnuts roasting on an open fire). Nat King Cole - vad säger man...

• Fröken Malm

Jul för mig är "Helga Natt" och "Do they know it´s christmas?" (Ni vet den med band Aid, den gamla versionen)

Tycker även om "Himlen i min famn", fast inte när Carola sjunger. Tycker inte om hennes röst!

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?