• Ab fab

Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?

Är det någon mer som jag?
    Som tänker på bröllop större delen av tiden.
    Vars vänner tröttnat på allt pratande? Vars partner suckar när det är dags att planera?

En fika med likasinnade vore inte dumt. Är det någon som är sugen på att träffas i eller runt Göteborg för en "bröllopspratarfika"

• Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?
  • TezzAmore

Malm: Vi har en sån tjej här också. Frågar man henne hur hon mår så har hon alltid ont någostans eller mår lite illa eller så är det mycket att göra. Dessutom så tjuvlyssnar hon jämnt så jag brukar kalla henne för parabolen!

• TezzAmore

Linum: Jag har beställt några julskivor bla. med Nat King Cole!!

• Fröken Malm

Hahhahahahhahahhaha! Parabolen!

Våran går rätt och slätt under namnet: "Den bittra".

• TezzAmore

Igentligen har jag inte tid att surfa runt här, men jag känner verkligen inte för att jobbar med! Har haft supermycket att göra idag. Det är mycket som strulat så jag har inte haft tid att göra något av det som jag skulle gjort... *puh* Skönt att det är fredag! )

• TezzAmore

Hahaha! Det blev fel smiley efter sista raden!!

• TezzAmore

Är det någon som vet hur många sidor en tråd kan ha innan de stänger av den?

• Fröken Malm

Jag tror den kan ha hur många som helst. Tror att den dock stängs ner efter 3 månader, så den 28/12 får vi nog starta en ny!!!

• TezzAmore

Nån som ska vara ledig vid jul?

• Fröken Malm

Nixi....jobbar mellandagarna. Är ledig 2/1 eftersom N fyller år då. Kan vara skönt med långhelg efter nyårshelgen!

• Linum

Vi firar jul i Skåne i år, så jag är ledig 21-26. Skall passa på att göra ett kundbesök i Malmö den 22:a, så att vi kan få milersäåttning för resan fram och tobacco. Man får inte vara dum! ; )

Jag tycker att vi behåller samma namn på tråden så att vi inte villar bort oss!

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?