• Ab fab

Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?

Är det någon mer som jag?
    Som tänker på bröllop större delen av tiden.
    Vars vänner tröttnat på allt pratande? Vars partner suckar när det är dags att planera?

En fika med likasinnade vore inte dumt. Är det någon som är sugen på att träffas i eller runt Göteborg för en "bröllopspratarfika"

• Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?
  • Nides

Hallå tjejer....

Verkar som om alla har haft en härlig helg. Inklusive mig själv...
    Var ute i lördags... guuuud va skoj det var... hade glömt att jag älskar att dansa. J hatar det nämligen.. så jag var ute med ett par andra kompisar och shakde loss.. och igår mådde jag som jag förtjänade.. hahahaha
    Idag är det mycket bättre, och tackar för att man är ledig idag...
    Håller på göra i ordning brorsans 25 års present... Jeaj..

Jag var i gekås förförra veckan... köpte mest leksaker till barnen.... och filmer så klart.. de hade en del fina julgrejer... och ljus i alla former o färger.. just det.. vi köpte lika par leker bäst oxå... jätte skoj om man är spelgalen...

Det var morgonens rapport.Over and out....

• Linum

Såg en skitkass film igår: The Break-up. De bara bråkade hela tiden, så man fick nästan ont i magen. Somnade med en katt på mig efter 40 minuter och sov sedan gott i en hel timma!

• Nides

Jag tyckte att den filmen var suuuuuper bra.. Så verkligt... ifall man har vart med om det dvs. hahahhaa

Slutet var bäst när de träffades.. precis så har det hänt mig.. "vi måste träffas o ta en kaffe" så hörs man aldrig av!! hahaha

• Ab fab

Hoppas du hittar många fynd Bauti. Jag är ju världens sämsta shoppare så Ullared var inget för mig. jag har varit där en gång o efter 30 min var jag så trött o utråkad att jag satte mig "gubbdagiset" och suckade tillsammans med 7 farbröder....

• TezzAmore

AAAAAAAAAAAaaaaaaaaaaaaaah!!!!!! Jag hatar min dator! "%¤"Sk^t#£"@!!&" Det är något fel på den, men jag kan ju inte säga till dataavdelningen för felet är bara när jag surfar på nätet.... Kan ju inte gå till chefen och säga "eh! Du chefen, kan du kolla på min dator? Jag kommer inte ut på BT eller mailen direkt utan det kommer "sidan kan inte visas" så jag måste uppdatera sidan ett par ggr. sedan tar det några minuter innan sidan äntligen visas!!"

Tur att jag alltid kopierar det jag skriver innan jag postar inlägget...

• Nides

va tyst det är här idag?? hmmm

• Linum

Jag är här!

Imorgon ska vi ha julmys hemma hos oss. Smörgatan 72 i Kallebäck.
    Åhlander/Sandberg står det i porten
    Glöggen och allt annat onyttigt står på värmning från kl 19 och framåt.
    Ni är alla välkomna!
    Det är lite vänner och annat löst folk. Vi samlas för att bara mysa, lyssna på julmusik och försöka komma i julstämning!

• TezzAmore

Linum: Tack för inbjudan, men jag kan tyvärr inte komma, men va mysigt det låter!

• Ab fab

det kanske är julstressen som har infunnit sig. när jag väl har skrivit mina planeringslistor är jag lugn- att det sen blir gjort ... hmmm... det är en annan fråga

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?