• Ab fab

Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?

Är det någon mer som jag?
    Som tänker på bröllop större delen av tiden.
    Vars vänner tröttnat på allt pratande? Vars partner suckar när det är dags att planera?

En fika med likasinnade vore inte dumt. Är det någon som är sugen på att träffas i eller runt Göteborg för en "bröllopspratarfika"

• Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?
  • bauti

Olala, sicken pudding du kommer bli *grrr*

• bauti

*fniss* jag kan ju rycka upp våra rodedendron och ha.

• Ab fab

eller återanvända julgranen kanske

• Nides

hahahahaha jag tror att jag dööööööör.. hahahahahaha

• Ab fab

nu funkade inte länken tror jag men brudgummen med priatöga var inte att leka med...

jennifer anistons pappa är ju med i denna serien.

• TezzAmore

Va ni har varit i farten tjejer! Idag har jag haft grymt mycket att göra på jobbet idag! *puh*

Linum och Bauti: Fresta mig inte med alla allergiokey hundar! Jag blir galen! *vill ha!!*

Angående barn. Jag har inte tänkt så värst mycket på att skaffa barn förräns en kompis fick sitt första barn för snart tre år sedan. Efter det så har jag sakta men säkert blivit allt mer sugen. Sambon har varit redo i flera år, men så är han ju äldre än mig så det är inte så konstigt. Vi har pratat om det så vi kommer nog att kanske börja försöka efter bröllopet. Kanske att vi väntar tills efter bröllopsresan året därpå. Vill inte åka till usa och resa runt i ett par veckor med magen ivädret?

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?