• Ab fab

Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?

Är det någon mer som jag?
    Som tänker på bröllop större delen av tiden.
    Vars vänner tröttnat på allt pratande? Vars partner suckar när det är dags att planera?

En fika med likasinnade vore inte dumt. Är det någon som är sugen på att träffas i eller runt Göteborg för en "bröllopspratarfika"

• Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?
  • Carma07

Tezz: Roligt!!

lykke: Jag tror det är smittsamt. Framför allt verkar stämplarna ha eget liv och förökar sig ständigt. Ser också fram emot pysseldagen. Ska bli roligt. Tänk att få pyssla och babbla bröllop på en och samma gång.

• bauti

Tjohooo!!! Jag har köpt mig en gran
    En fin kungsgran blev det, endast 99:- på Bauhaus, gämfört med 360:- på maxi. Och sedan får man 99:- tillgodo om man handlar något där innan 14/1. Alltså var den gratis
    Här skall pyntas i morgon

• TezzAmore

bauti: Vilket bra pris! Måste kolla upp detta! Vill också ha gran! *mys*

• TezzAmore

Hmm... det såg ju ut som muttrar med diamanter?

• bauti

Coola var dom i alla fall. Det fanns ju fler, en hel del till. Inte missa.

• Ab fab

nja de kantiga var inte riktigt min tekopp men det fanns många andra snygga. när man, som jag, har små tjocka fingrar kan det inte vara breda ringar. det är ju kul om man kan böja lederna

gran.va mysigt. de har satt upp en jättestor i receptionen o det luktar så gott.
  • bauti

Vi får se hur länge den får stå kvar här inne. Har inte haft gran på 15-20 år. Tål dom inte. Men nu när man e tilsammans med tomtefar själv får vi testa. P e helt galen i julen
    Sedan har vi en liten pisse nisse. Hans tankar kommer säkert vara : Å, va skönt, slippa gå ut å kissa. Men då blir det rosett på herr pissenisse ;-D

• Linum

Vi har fortfarande inte klätt vår gran... får väl göra det imorrn kväll. Just nu lagas det citrontryfflar i köket.

Min lilla pissenisse (göstakatten alltså) gillar mint, så för några år sedan när vi fick för oss att ha polkagrisstavar i granen, försvann de en efter en. Vi fattade inte vart de hade tagit vägen förrän jag hittade gömstället under sängen. Där låg 5 st stavar, som katten ahed släpat dit... Vi tog honom på bar gärning en gång också! SÖTNOS

• bauti

Hihihi , då skall jag inte ha godis i granen då Linus e helt tokig i snask.

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?