• Ab fab

Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?

Är det någon mer som jag?
    Som tänker på bröllop större delen av tiden.
    Vars vänner tröttnat på allt pratande? Vars partner suckar när det är dags att planera?

En fika med likasinnade vore inte dumt. Är det någon som är sugen på att träffas i eller runt Göteborg för en "bröllopspratarfika"

• Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?
  • Nides

Då var man på jobbet igen!! Bara en dag kvar!!! Jippi....
    Tittade på Greys Anatomy igår, hade spelat in det ifrån tisdags, Är det förreseten nån som följer det?

• TezzAmore

God morgon!

Nides: Vet du vad Stefans låt heter? Har aldrig hört den. Tänkte försöka hitta den på nätet så jag kan lyssna på den!

Jag ÄLSKAR Greys Anatomy!! McDreamy är ju sånt ögongodis och man vill ju verkligen att Grey och han ska bli ihop tillslut!

Malm: Hur var Rondo igår?

• TezzAmore

Nides: Jag fick svar från min kusin angående ljudanläggningen igår kväll. Kolla på www.djinabox.se

• Fröken Malm

Det var hur bra som helst! Många skratt och applåder! Kan inte fatta att det bara är karlar på scen.......Snygga ben har dom! *lite lätt avis*

De hade annonserat som "Tjejkväll" men ändå satt det 10-15 män i publiken. De kände sig nog lite malplacerade. heheh!

• TezzAmore

En sista grej jag såg när jag tittade på hemsida, de har tydligen färdiga låtlistor om man vill ha det också!

• Carma07

God morgon.

Här är en till som följer Grey´s Anatomy. Gillar verkligen humorn i serien.

Den här veckan har jag antingen kommit i säng sent eller så har jag haft problem med att somna så idag är jag aptrött. Skönt att helgen börjar närma sig.

På tal om julklappar innan, är det någon som har börjat inhandla ännu?

• TezzAmore

Fröken Malm: Det lät verkligen som att ni haft roligt! Själv så var jag på The Merry Christmas Show på Eriksberg igår kväll. Om jag säger så här, Namnet på showen är julig och de tre första låtarna var jullåtar. Under resten av showen var det inte en endaste gnutta jul!! Jag blev faktiskt lite besviken. Hade hoppats på att få lite julstämmning. Men vi ska gå till Liseberg imorgon så den kanske kommer då. Annars var showen bra. De körde många gamla klassiker som tex. Gloria Gayner "I will survive" m.m.

• TezzAmore

Carma07: Har köpt klart till sambon och mamma. Har börjat köpa till pappa med fru. De ska få en julkorg med lite smått o gott. Det stora problemet är vad svärföräldrarna ska få.

Såg ett spel igår som jag funderar på att köpa. Det heter Göteborgsspelet och såg ut att vara uppbyggt lite som Monopol. Är det någon som vet var man kan köpa det? Kan man ge det till en pappa som fyller jämt och som tycker om att spela vanlig monopol eller blir det för lite?

• Ab fab

Mornings
    Jag var på Oakley's igår. Inte så avancerad show men rätt ok faktiskt. Helt ok mat men inte så julig show. Lurade mina tyska gäster att dricka Bäsk som snaps - de fick roliga miner. Bäsk är ju så himla läskigt.

*suckar längtansfullt efter Grey's anatomi*. Vi har ju skogsTV där jag bor, 1,2 och 4. Inte mycket att zappa emellan....

• TezzAmore

Funderade på att köpa Göteborgsspelet till svärföräldrarna med fast i julklapp, men jag har aldrig sett dom spela nått spel....

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?