• Ab fab

Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?

Är det någon mer som jag?
    Som tänker på bröllop större delen av tiden.
    Vars vänner tröttnat på allt pratande? Vars partner suckar när det är dags att planera?

En fika med likasinnade vore inte dumt. Är det någon som är sugen på att träffas i eller runt Göteborg för en "bröllopspratarfika"

• Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?
  • fru 2006

Usch, vi kommer vara så tråkiga att ha prinsesstårta som bröllopstårta. Men liksom finare än vanlig.

• fru 2006

Har ni andra en sida här förresten? Som man kan gå in och kika på?

• Nides

Tezz; du har inte en tråkig stund på jobbet ju... hahhahahaha
    Förresten kan man förboka taxi hos dig???
    hahaha

fru2006: Jag har ingen anning vilket musik det bli ännu. Första dansen ska vi dock dansa till At Last..
    och ingång och utgång marsch ska vi ha nån som spelar fiol!!

Är snart 30!! :-O fattar inte att jag erkänner det.

• bauti

God morgon!
    Helt otroligt, jag e vaken. Och innan kl 11.

• bauti

fru2006: Jag har en sida, men det e allt. Har inte gjort något där. Får se om det blir något eller om det rinner ut i sanden.
    Det här med låt val, jag har en lista jag skriver ner alla låtar jag gillar (observera att det e JAG, han får säga sitt när den e klar ).

Finns det någon hemsida vi kan glutta på kanske?

• Fröken Malm

Fru 2006,

Prinsesstårta är ju jäääääääättegott!!!!

• bauti

Tezz: ingen affroklubb på volvo vad han vet. Den kanske e hemlig??

• TezzAmore

God morgon tjejer! Hoppas att denna dagen blir lite lugnare än igår! Det har liksom varit lite för turbulent här på jobbet. Kommer ni ihåg den där historien om Sven och hockeybiljetterna? När han gick för dagen i måndags gick han förbi och beklagade sig för mig. Han hade försökt boka biljetter, men de var slut så nu skulle de bara få gå ut och äta. Jag frågade honom vilka han skulle gå med, då svarade han två kunder. Jag sa till honom att då hade han ju kunnat pratat med kollegan som tog biljetterna och förklarat läget och då hade de ju säkert inte varit några att byta. Gissa vad? Igår fick jag reda på att det var som jag misstänkte. Han skulle gå med några vänner istället! Med andra ord, han ljög för mig rakt upp i ansiktet! Fast jag hade det på känn innan. Man ska helt enkelt lita på sin magkänsla! Några personer här på företaget har sjunkit som en bomb i mitt anseende. Jättetråkigt, men tolererar inte att man ljuger för mig, inte om sånna här smågrejer som jag för övrigt inte är inblandad i!

Så, nu glömmer jag det och surfar vidare här bland lite glada och positiva människor istället!

• Nides

Ohhhhhh vilken härlig morogn!!! NOT!

Jag ser ut som ett ägg i huvudet...
    mmm klippte mig igår..

Hoppas att det växer ut snart. Jag ska gå till min frisör från och med nu....även om det kostar 500 så jag få sluta o snåla helt enkelt. Ska ringa o boka redan nu, Jag vet inte när hon skulle komma tillbaka och om jag känner henne rätt så är hon ganska uppbokad.. F*n!!! Jag ska bli troende och gå runt med en slöja.. hahahahahaa

• TezzAmore

Åh, Nides! Jag tycker synd om dig! Hoppas att du får en tid snart eller att ditt hår växer ut snabbt! Jag tänkte också prova en ny frisör, men jag vågar inte riktigt. Funderar på att gå till min gamla igen, men jag var lite missnöjd de två sista ggr... svårt det där. Min gamla frisör kostade nästan 500.- Är inte det ett vanligt pris idag? Eller det kanske är dyrt?

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?