• Ab fab

Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?

Är det någon mer som jag?
    Som tänker på bröllop större delen av tiden.
    Vars vänner tröttnat på allt pratande? Vars partner suckar när det är dags att planera?

En fika med likasinnade vore inte dumt. Är det någon som är sugen på att träffas i eller runt Göteborg för en "bröllopspratarfika"

• Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?
  • TezzAmore

Åh, det låter helt underbart!

• Linum

Fast de har ingen julgran i år!

lykke: Hur pyntar du Knut?

• Fröken Malm

Ikväll ska jag med mamma och svärmor på After Dark. Nån som varit?

• Ab fab

hej. inne en snabbis mellan mötet. Lika pissigt sur o irriterad....

julklapparna är i det närmsta avklarade. Böcker, teaterbiljetter, presentkort på massage och en dagsresa, o en öron och näshårstrimmer till R *ler lagom elakt*

idag skall jag på julkalas med ett gäng tyska kollegor. hur mycket tror ni att jag vill vara hemma....

• Ab fab

Knut borde ju varit pyntad vid det här laget. Han har en egen ljusslinga men i allmänna kalabaliken hemma har han fortfarande inte blivit upplyst. Just nu känns det skönt att inte kunna se eländet utanför. När jag kom hem igår hade de grävt bort två trappsteg så jag fick hiva mig upp för att komma in....

Sökte ett jobb på skoj igår (jag trivs ju här men det är ett vik så för säkerhets skull). De har redan ringt o mejlat att de vill träffa mig *lite kaxig*. jag skall ringa dem på fredag o se vad de erbjuder

• TezzAmore

Fröken Malm: Jag har inte varit på After Dark, men har däremot hört att det ska vara jättebra!

Själv ringde en kompis nyss och frågade om jag ville följa med på The Merry Christmas Show på Eriksberg ikväll. Någon som varit där?

• Nides

Hittade en hel del ljudanläggningar nu! Tack bauti... iblande så står det still i huvudet.

En kompis var på after dark, hon tyckte att det var så bra att hon ska gå en gång till.

Tezz: hur var det på julbordet förresten?? Hade du skoj? Var showen bra?

• TezzAmore

Jag tyckte att Julbordet på Trädgårn var jättebra! Maten var traditionell, men fräsch och showen var ingen typisk krogshow som tex. dom på Rondo. Den var rolig och de sjöngs jättemycket. Stefan Andersson spelade gitarr och sjöng!Självaste showen var inte julig alls utan de spelade lite ovanliga låtar som tex. "Mrs. Robinson" och "vad i helv*ete gör de på banken efter klockan tre?" Hahaha!

• TezzAmore

Det var en lugn kväll, men jag var ändå inte hemma förräns halv 3!

• Nides

JAg älskar Stefan Andersson!! Hans svenska låtar är ju klart bäst. Vi ska även dansa till hans bröllopsvals!! "kom bara kom, låt oss dansa en vals, och om du inte kan, det gör ingenting alls"" tycker det passar bra eftersom älsklingen inte kan dansa egentligen... hahahah

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?