• Ab fab

Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?

Är det någon mer som jag?
    Som tänker på bröllop större delen av tiden.
    Vars vänner tröttnat på allt pratande? Vars partner suckar när det är dags att planera?

En fika med likasinnade vore inte dumt. Är det någon som är sugen på att träffas i eller runt Göteborg för en "bröllopspratarfika"

• Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?
  • Ab fab

Åh finns det ett göteborgsspel. bra idé. de har kul spel på Designtorget tycker jag (då menar jag inte det tutt-memory jag tänkte ge till R *s*).

• TezzAmore

Tutt-memory.... hihihi!

• Carma07

Tezz: Jag tror att du hittar spelet om du kollar Åhléns eller den där spelbutiken som ligger en trappa ner i femmanhuset. Kommer inte ihåg vad den heter. Men dem har massor av spel. Hör med din sambo om svärföräldrarna gillar spel.

lykke: Hmm, vi flyttar snart till skogen och blir "ledig" från tv:n. Men jag kommer att sakna femman.

• TezzAmore

Carma: Har du själv börjat inhandla julisar?

• Ab fab

carma- jag uppskattar hotellövernattningar mer nu för tiden. Massa tv-kanaler att zappa på

Jag fick tips här på BT (var annars...) om en internetbutik som säljer spel. Fasiken har glömt vad den hette. Nån kanske vet för den var jättebra

• Carma07

Tezz: Nej, vi har inte börjat ännu. Men i år blir det inte så många. Sambons släkt bor långt bort och vi skickar inga i år och vi träffar dem inte över julen. Det blir bara några få till min familj. Funderar på att försöka lösa detta under helgen.

• TezzAmore

Det är skönt när man inte har typ hundra att handla till. Jag har bara 6 personer att handla till och det kan ju vara krånligt ändå!

• Nides

Hahahaha jag hinner ju inte svara alltid. Tack så jätte mycket för svaret Tezz. Ska kolla upp de när jag kommer hem?.

Visst är mc dreamy helt dreamy. Och den nya då Mc steamy var inte heller helt fel.. Hoppas att han tar med sig addison o dra till NY dock så att dreamy och grey kan bli ihop. Men då blir ju George ledsen. ? what to do??

Stefan's låt heter "bröllopsvals från hagen". Hans skiva "på svenska" finns och köpa nu väldigt billigt på cdon. Så mysiga låtar.

De enda jullklapparna vi har köpt är till J's brorsbarn. och till Ruffs (vår underbara katt)

• TezzAmore

Nides: Jag var inne på cdon och lyssnade lite på låten. Åh vilken härlig lite lätt raspig röst Stefan har... *gilla*

• Linum

Får man skryta lite?...

Min kör körar på Stefan Andersson senaste liveplatta (från Annedalskyrkan). Skitbra skiva - har ni den inte redan, så köp den för guds skull!

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?