• Ab fab

Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?

Är det någon mer som jag?
    Som tänker på bröllop större delen av tiden.
    Vars vänner tröttnat på allt pratande? Vars partner suckar när det är dags att planera?

En fika med likasinnade vore inte dumt. Är det någon som är sugen på att träffas i eller runt Göteborg för en "bröllopspratarfika"

• Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?
  • Ab fab

kloka kvinnor köper julklapparna till sig själv- gammalt djungelordspråk

• Nides

Är det inte typiskt att när man behöver mobilen som mest att batteriet dör... aaaaaaaaaah

Annars så ska jag iväg nu och äta lunch med en kompis och gå o kolla på lite klänningar o så... thi thi
    Det finns en affär på vasa där de gör jätte fina halsband osv. ska dit o kolla på halsband med vita pärlor till kläningen. Ska dessutom fuska lite... såg att de sållde foreveryours även på remans på linne ska kolla vad de tar för pris på klänningen jag vill ha.. undra om det är samma pris?!?!?!?!

• bauti

lykke: så sant så sant. Annars kan man sitta å vänta på tomten till midsommar

Nides: där jag gör mina naglar har dom oxå smycken. Sådana på fisklina. Så det ser ut som pärlorna svävar. Kapellg. 8

• Linum

Tezz: Min tärna och hennes man föder upp hundar - och är allergiska... Schnauzer i alla former ska tydligen vara helt ok för allergiker.

• Nides

Är det förrsten nån mer än jag som är trött på vädret???

• bauti

En kännslig fråga.
    Hur snart efter bröllopet tänker ni skaffa barn?

• Linum

Jag skämtade men M för någon månad sedan, när vi pratade om barn... Jag sa till honom att "dagen efter bröllopet slutar jag knapra piller - bara så att du vet". Jag har aldrig sett honom rodna innan!

Får se när vi går vidare. Måste nog njuta av att vara gift ett tag först, men det blir nog något år efter bröllopet, kanske.

• Fröken Malm

Köket är inte vårt drömkök utan mer ett standardkök som inte retar någons ögon om vi säljer lägenheten om nåt år eller två.

Köksluckorna är helt vita med aluminumhandtag. Mörkgråa bänkskivor, en diskho i vitt porslin, svart spishäll, svart fläktkåpa. Vitt kakel. Sen har vi en bardisk i trä (som vi ska betsa mörkare i vår) med två barstolar i skinn.

Trodde ett tag att det aldrig skulle blir klart!

• Fröken Malm

Bauti,

Inte så långt efter! Jag brukar be N sätta sitt öra mot mitt och så frågar jag honom om han kan höra tickandet.....hehe!

• Linum

Frökan Malm: Låter snyggt. Det enkla är nästan alltid det bästa!

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?