• Ab fab

Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?

Är det någon mer som jag?
    Som tänker på bröllop större delen av tiden.
    Vars vänner tröttnat på allt pratande? Vars partner suckar när det är dags att planera?

En fika med likasinnade vore inte dumt. Är det någon som är sugen på att träffas i eller runt Göteborg för en "bröllopspratarfika"

• Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?
  • bauti

lykke. Vinga fyr????

Vi har klätt granen, pysslat om darling som varit förkyld (karlar som är förkylda är DÖENDE tror dom), ocg så jag var på glöggparty i går. En bra helg för mig.

• Ab fab

Ja Vinga. Vi var 12 st som åkte ut i lördags. Genom en förening kan man hyra ett hus där. Jättefint hus med massa sovplatser, stort kök o mycket plats

• bauti

Åååå, ute PÅ vinga. Va mysigt.

• Ab fab

bauti- överlevde den döende mannen. R gick om kring igår kväll o såg lidande ut - han hade ont i halsen. Mutade med toddy på citron, honung, varmt vatten o brandy. Sen blev han myyyyycket friskare

• Linum

Vi har klätt granen, baka 70 lussekatter, gjort julgodis, pepparkaksrulltårta (misslyckad), städat..... M:s föräldrar och mina föräldrar var här i lördags. Julkonsert på lördagskvällen. Trevliga och sociala igår. Måndag: jobbar i morgonrock och med en stor kopp julte framför mig. Hade jag ahft en öppen spis hade jag antagligen tillbringat dagen framför den.

• bauti

lykke:
    Han överlede knappt .

Linum: skönt att vi inte är ensamna i stan med gran

• TezzAmore

God morgon!

bauti: Jag håller med om att förkylda karlar är "döende" karlar! Sambon är hemma förkyld idag. Igår var han såååå ynklig! Han suckade och suckade och var så liten.

I lördags var vi på Liseberg, det var jättemysigt trots att det inte var någon snö. Jag tycker att man glömmer bort att det är jul hela tiden. Jag tänkte frossa i jul i helgen. Lyssna på julmusik, klä gran och göra julgodis! Det ska bli mysigt!

• bauti

Jag planerar att åka till Ullared i morgon eller på onsdag. Vem av er var det som var där nyligen? Vill gärna ha tips på bra grejor att frossa i.

• Linum

Fröken Malm var väl på gekås för ett tag sedan?

• bauti

Åååå, jag e rastlös. jag åker till Gekås i dag istället. Kan inte vara så många som ger sig ut i detta väder.

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?