• Ab fab

Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?

Är det någon mer som jag?
    Som tänker på bröllop större delen av tiden.
    Vars vänner tröttnat på allt pratande? Vars partner suckar när det är dags att planera?

En fika med likasinnade vore inte dumt. Är det någon som är sugen på att träffas i eller runt Göteborg för en "bröllopspratarfika"

• Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?
  • Ab fab

Vi var på Liseberg förra söndagen. Det var mysigt med julsånger och glögg. Höll för näsan vid getterna, köpte en korv o vann en påse bilar. Kort sagt- en lyckad kväll

• TezzAmore

Jaha, snart var det dax att ta på sig vadarstövlarna och bege sig hemåt! Ha en trevlig kväll tjejer! Kram!!

• bauti

Hej igen. Har simmat till Ullared å tillbaka .
    Min teori stämde. Syndaflod = lite folk på gekås. Men jag var totalt dränkt (andra gången i dag) när jag hade fott in alla kassar i bilen.
    Nu är shoppingtarmen tillfredställd . I alla fall för några dar!

• Ab fab

Har ni simmat till jobbet idag? För vår del var det inte så farligt- lite förseningar på pendeln då banvallen rasat i Norsesund. Värre för er i Mölndal.

Idag skall jag äta julbord på Sjömagasinet *mums*

• Linum

Idag är det ju jättefint ute! Gick till ett kundbesök imorse (vid Korsvägen). Jag skulle bjuda på frukost. Kunden tyckte att det var en jättebra idé, så jag handlade lite gott på Focus. När jag kommer till mötet har hon redan ätit frukost, och jag var jättehungrig... J*vl* kund... Nu har jag kommit hem, så jag ska äta upp alltihop själv. Så det så.

• Carma07

Godmorgon

Vi har klarat oss bra från vattnet. Men så åker vi bara en bit på E20 fram och tillbaka till jobbet.

bauti: Låter som du fick lite tur i oturen iaf igår då. Det är ju perfekt när man lyckas pricka in shoppingen när ingen annan vill.

Linum: Tråkig kund du hade i morse. De kunde ju hört av sig om det blev ändringar. De visste ju att du skulle komma med frukost. Jag hade aldrig klarat av morgonen utan frukost. Blev extra god frukost till dig nu då?!

• Linum

Japp! Mer mat till folket! Nypressad apelsinjuice, färska frallor, italiensk salami och drömyoggi!

*mumsar lite*

• Fröken Malm

Hon kunde väl hållit god min och ätit två frukostar! Surt......

Här är det förkylt annars.....har god lust att gå hem och bädda ner mig i sängen!

• Nides

herregud... snacka om bittra kärringar... om ni nu inte trivs, stick!!
    sorgligt.

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?