• Ab fab

Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?

Är det någon mer som jag?
    Som tänker på bröllop större delen av tiden.
    Vars vänner tröttnat på allt pratande? Vars partner suckar när det är dags att planera?

En fika med likasinnade vore inte dumt. Är det någon som är sugen på att träffas i eller runt Göteborg för en "bröllopspratarfika"

• Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?
  • Nides

Linum: du kan komma till mig nästa gång.. älskar frukostar.. mmmm

• bauti

Hej hej!
    Jag hade gladeligen käkat en frukost till. Vissa klemateriekossor skall man sätta i båset.

• Linum

Jag fattar inte att folk bara gnäller och gnäller. Fega stackare som inte vågar göra något åt sina liv. Typiskt att bara gnälla och sedan inte våga gå från tanke till handling. Det är precis samma som sker på varenda arbetsplats. Folk gnäller och gnäller och är hur bittra som helst över allt möjligt. Sedan är det ingen som säger till högre makt (typ chef) så att det händer något. Att man har mage att gnälla när man inte ens försöker göra något åt situationen är långt över mitt förstånd.

Min mamma har ett bra uttryck:

"Den som står på barrikaden växer det ingen mossa på"

• TezzAmore

Hej tjejer! Idag är det mycket på jobbet igen... *pust*

Läste lite i tråden i familjeliv. Jag har hört från fler håll här på BT att det är inte lika bra stämmning på Familjeliv som här på BT... det verkar ju stämma! *brrrr*

Tänkte jag skulle till Liseberg i helgen igen, men det ser ut som att det bara ska regna! Sen har ju ån svämmat över vissa delar där är avspärrade. Tur att vi gick dit i lördags då det var uppehåll!

• TezzAmore

Linum! Jag håller med!!

• bauti

Eller om man säger till chefen så får man sparken. Ingen vill ju ha en som har skinn på näsan. Jag VET!
    J*a ynkryggar. Sådana ger jag inte äns fem öre för.

• TezzAmore

Förresten, en fråga till pysselklubben!

Jag har köpt en svart stämpeldyna. (Kommer inte ihåg sorten, inte Versa iaf.) När jag stämplat och låtit det torka så färgar det av. Även om jag väntar ett dygn eller två. Finns det nått jag kan göra? Får isåfall köpa en ny svart stämpeldyna, nån som har ett bra tips på märke?

• Linum

Jag vet inte om det är så lämpligt, men det finns fixeringsspray att köpa som man brukar använda på pastellkritemålningar så att de inte kladdar.

Fast... du kanske borde köpa en ny dyna istället... det är nog billigare.

• Linum

Pysselklubben hahahaahahaaaa

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?