• Ab fab

Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?

Är det någon mer som jag?
    Som tänker på bröllop större delen av tiden.
    Vars vänner tröttnat på allt pratande? Vars partner suckar när det är dags att planera?

En fika med likasinnade vore inte dumt. Är det någon som är sugen på att träffas i eller runt Göteborg för en "bröllopspratarfika"

• Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?
  • TezzAmore

Ja, det är en bra idé att ha samma namn!

Nu ska jag göra slutspurten och sedan "springa" härifrån! Ha en trevlig helg tjejer! STOR KRAM!!

• Carma07

Har väl tänkt att vara ledig iaf del av dag den dagen vi gör slutköp av huset hos banken. Sedan beror det lite på flytthjälp, men antar att stora flytten inte går förrän lördagen innan nyår. Tänkte vara ledig i mellandagarna efter nyår. Roligare då när man packar upp i huset.

Jag lyssnar gärna på julmusik, men sambon bara stönar. Har en dubbelskiva "Absolute Christmas". Har några år på nacken, men funkar lika bra ändå.

Jag tycker också samma namn på tråden del 2 så man hittar tillbaka.

Snart dax att ta sig hem. Ha en trevlig helg alla!

• Ab fab

jag gillar pogues o chirsty mccall- fairytale of new york (tror jag den heter) fast jag brukar sjunga duett med mahlia jacksson på jul- hon har grym röt - inte jag tyvärr

• Nides

trevlig helg tjejer... nu har jag tagit mig hem...
    ska hem till mamma o mysa i hennes soffa. Nu har jag köpt ännu en klapp till min älskade.. hahaahaha.. och ska önska mig parfymen jag hittade idag. after six heter den.. luktar såååååååå gott.. eller man ska önska sig be delicius.. hmmm stavas det så nåja.. I-lands problem.

Ha det riktigt gott.

Kramisar / N

• bauti

God morgon!

Hoppas ni inte blåsigt och regnat bort. Låg i sängen å mös när hela huset blev svart. F*n jordfeltsbrytan. Ut i stormen å dra ut samtliga ljusslingor. Äntligen elen tillbaka. Känner mig som en dränkt katt.

• Carma07

God morgon.

Idag ville man verkligen inte alls gå upp och defenitivt inte gå utanför dörren. Tack och lov så har vi bilen precis utanför vi bor så det var att åka från dörr till dörr. Så nu stannar jag inomhus tills det är dags att åka hem.

bauti: Vilken tråkig morgon du fick Hoppas du kunde återvända till sängen och fortsätta myset istället.

• bauti

Efter den morgonduschen så var jag garanterat klarvaken. Sitter å myser med en mugg kaffe iställer.

• Ab fab

Fy bubblan vilken morgon. Det har stormat rejält i natt. Cykelturen var inte så mysig i morse Stackare, Bauti. Inte skönt att springa upp på det sättet.

Hur har helgen varit? Vi har spelat spel, druckit vin o läst. Suttit under vinga fyr vid midnatt o nästan blivit hypnotiserad av ljuskäglorna.

Frågat A (15 årig bonusdotter) om hon vill vara musikansvarig för bröllopet. Hon blev jätteglad o jag blev jätterörd

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?