• Ab fab

Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?

Är det någon mer som jag?
    Som tänker på bröllop större delen av tiden.
    Vars vänner tröttnat på allt pratande? Vars partner suckar när det är dags att planera?

En fika med likasinnade vore inte dumt. Är det någon som är sugen på att träffas i eller runt Göteborg för en "bröllopspratarfika"

• Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?
  • Carma07

Linum: Binda fast granen var ju en idé. Man vill ju gärna ha gran fastän man har busiga katter. Det ska jag komma ihåg (hoppas jag) om det blir katt i vårt hus.

• Fröken Malm

Carma,

Köket blir färdigt imorgon! Då ska två hyllor och köksfläkten vara på plats!!

ÄNTLIGEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• Carma07

Fröken Malm: Härligt. Vad kul med nytt kök.

• Linum

Fröken Malm: Vad underbart! Vad är det för färg/trä i köket?

• Nides

Katter är underbara varelser..... Vi hoppas att hon inte välter granen bara...

Vi ska oxå ha det för första gången iår.. det enda vi har köpt är foten.. den är i smide.. väldigt fint.. men thats it!! vi få se när resten faller på plats. hhahahaha

Fröken malm: Härligt att köket är klart nu!!

• Ab fab

Är det någon av er som vill ha två lådor röda kulor? köpte på IKEA men insåg att jag redan hade köpt förra året.... inte så smart

• bauti

Tezz. min darling tål inte heller hundar. Men den rasen (malteser) jag har går bra. den fäller nämligen inte. Och håller vi honom kortklippt så är det inga problem alls. Vet oxå att flera allergiker klarar av chow chow, den med blå tunga. Annars finns det alltid sådana med batteri

• bauti

Jag såg världens sötaste julgransfot. Det var en tomte som låg och sov och paket runt om. Rusta var det som hadde den. Lite tips bara.

• Ab fab

idag kommer min nya sänggavel- tjoho. äntligen skall jag slänga ut den gamla gula vi har. den är sååå himla ful

• bauti

Tomten hälsar på tidigare hos vissa

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?