• Ab fab

Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?

Är det någon mer som jag?
    Som tänker på bröllop större delen av tiden.
    Vars vänner tröttnat på allt pratande? Vars partner suckar när det är dags att planera?

En fika med likasinnade vore inte dumt. Är det någon som är sugen på att träffas i eller runt Göteborg för en "bröllopspratarfika"

• Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?
  • Linum

En annan fråga:

Vem var det som skulle ha The Wedding Team som fotografer? Var det Tezz?

• TezzAmore

Nope! Jag har inte ens bokat någon fotograf än!

• Nides

Tittade på en film eller serie, minns inte riktigt vilken. Där nån sa: " Om man bläddrar i fotoalbumet Så ser man personer i bakgrunden som man inte har nån aning vilka de är. Då är undrar man hur många kort det finns av oss i andras fotoalbum?"
    Så nu när jag tittade på mina fotoalbum på nätet så började jag tänka på det helt plötsligt.

• bauti

Lite ögongodis

Tänkte bara dela med mig av min favo sida när det gäller blommor. För er som inte valt än kanske denna sidan hjälpa er. Jag har hittat min bukett här.
    Titta å njut

www.bryllup.dk/bryllupsforum/index.php&st=120

• Fröken Malm

Nides,

Hahha, har inte tänkt på det!

´Jag tycker det är roligt att komme hem till släktingar och tittai fotoalbum för där finns foton på en själv man aldrig sett. Mamma och pappas album har man ju bläddrat i tusen gånger!

Förresten, Media Markt i Sisjön (421) hade en del fina fotoalbum för bröllopssyfte!

• Carma07

bauti: Vilken rolig sida med blommor. Kul med lite annorlunda buketter.

• Ab fab

Oh vilka coola blommor. Gillade det armbandet som ormade sig upp för armen. Urtufft.

är klar med julklappar faktiskt. det enda jag inte hittat är en liten italiensk fotbollströja (lazio)

• Ab fab

Vad skulle jag göra utan er?????

• Linum

Nu har jag fått mina nya stämplar! Yippeeee!

Carma: tack för tipset om diskmedel på saxen. Blev inte lika hysterisk som förra gången jag skulle montera...

Det finns biljetter kvar till jul- och luciakonserten i Domkyrkan på lördag, om någon är intresserad. 120 kr, kl 17 och kl 19.

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?