• Ab fab

Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?

Är det någon mer som jag?
    Som tänker på bröllop större delen av tiden.
    Vars vänner tröttnat på allt pratande? Vars partner suckar när det är dags att planera?

En fika med likasinnade vore inte dumt. Är det någon som är sugen på att träffas i eller runt Göteborg för en "bröllopspratarfika"

• Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?
  • Fröken Malm

Hej!

Kan bara instämma om vädret......

Mina föräldrar är bra på att säga vad de önskar sig. I år har de önskat sig eltandborste, body lotion, dusch creme, kakform etc. Skönt med direktiv!

Till N har jag hittills köpt en DVD-box. Sen tänkte jag ge honom en skämtjulklapp i form av en korg inslagen i cellofan, med diverse städprodukter i, eftersom han har städmani och är pedant!
    Inte nog med att det är svårt att hitta julklappar, liksom Tezzamores släktingar, fyller N år den 2/1.

Ska även ge bort två tidningsprenumerationer till syrran och mamma. Väldigt enkelt! Man beställer på nätet, får ett inbetalningskort och sen dimper tidningen ner i deras brevlådor i mitten på januari.

• Linum

Jag försöker utnyttja alla rabatter i affärerna (typ medlem i h&m och kappahl)... Har både bonusguiden och innerstaden guldkantshäfte. Alltid blir det nåt!

Tips: Musikalen Cabaret kommer till Rondo. Peter Jöback i huvudrollen. Kanske kan vara något?!

• Carma07

Fröken Malm: Tidningsprenumerationer är bra. Det brukar jag också köra med när jag hittar något bra.

• Fröken Malm

Jag ska till Ullared imorgon!

Har sagt till syrran att inte yppa det för någon för då tror alla att de får budgetjulklappar därifrån! (Vilket till viss del är sant....heheheh!)

• TezzAmore

Appropå skämt... måste berätta vad jag köpt till sambon! Ha vill ju så gärna ha hus och helst en öppen spis. Så har vi skojat litegrann att vi ska borra ett hål i taket i lägenheten (eftersom vi bor överst) och sätta in en brasa. Jag råkade hitta en dvd på Cdon för bara 49.- Gissa vad den visade? En mysig sprakande brasa! Hahaha! Så när han vill ha en brasa är det bara att sätta igång dvdn! Hahaha!

• Linum

Tezz: En sådan dvd skulle vi behöva! Sambon har tjatat om det ganska länge.

• TezzAmore

Sen får han ju biljetter till Monsterjam på Ullevi nästa år. Så riktigt så hemsk och snål är jag inte att han bara får dvdn. Han får även en dvd om fiske!

Malm: Julklappar från Ullared är ingen fy skam, men jag förstår vad du menar!

• TezzAmore

Linum: Såg att dvdn Julbrasan kostade nu "bara" 39.-på cdon.com !!

• Fröken Malm

*skryt skryt*

Vi har öppen spis och har laddat upp med extra mycket ved.....

*skryt skryt*

• TezzAmore

Fröken Malm: Jag vet inte om jag gillar dig längre...

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?