• Ab fab

Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?

Är det någon mer som jag?
    Som tänker på bröllop större delen av tiden.
    Vars vänner tröttnat på allt pratande? Vars partner suckar när det är dags att planera?

En fika med likasinnade vore inte dumt. Är det någon som är sugen på att träffas i eller runt Göteborg för en "bröllopspratarfika"

• Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?
  • Linum

Fröken Malm: Passa dig så att vi inte kommer och våldgästar din brasa...

(vad fel det lät...) *asgarv*

• Fröken Malm

MOhahahhahahha!! Kan lätt misstolkas.....

• Nides

Ohhh va mysigt med julgran.... få se om insprationen tar mig till blomsterlandet idag så man kan köpa lite hyacinter... de doftar ju så ljuvligt.

Apropå julklappar o födelsedagspresenter, kan jag nog toppa er lista med att min bror fyller den 18/12. J's styvmamma den 20/12 och min kära mor den 28/12. Och till råga på allt kommer min bror att bli pappa snart.. så det blir en till att tänka på... jippi....
    Och jag har inte köpt nåt ännu.. Bra va??
    Tips önskas i stora lass!!!!!

• Nides

Guuud va mysig med öppen spis... hmmm kanske borde köpa DVDn....

hahhaha

• Nides

Vet ni någonstans man kan hyra musikanläggning? och även hur mycket den kan kosta?? Tänker mycket på musiken... De har ingen musikanläggning där vi ska vara nämligen..

• bauti

Fröken Malm: visst e det sööönt med uppen spis
    Till er som vill ha en i lägenheten finns det en faktiskt. Man tuttar på en gele som brinner. Luktar inte och ryker inte. Sedan har man keramiska vedträn.
    Vi skall oxå köpa gran till helgen vill ha den NU för att pynta.
    Det här med födelsedagar nära jul har inte jag märkt någon skilnad på *fniss*. Själv fyller jag år 1/1. Det gäller att vara ute i god tid så att säga

• TezzAmore

Nides: Jag tar nog andra platsen, Min styvmorsa fyller år den 5/12, pappa fyller år den 3/1 och svärmor den 13/1. Nästan lika svårt som dig, men bara nästan! Ang.musikanläggningen. Det ska finnas ett företag man kan hyra ifrån. Min kusin gjorde det på sitt bröllop och det var inte så dyrt heller. Jag kan kolla upp vad det heter...

• bauti

Nides: gå in på eniro.se
    Ta gulasidorna
    sök på musikanläggningar, göteborg
    det finns en hel del som kom upp.

• Linum

Kan inte jag få vinna priset om vem som fyller år närmast jul.... fyller i april, och det är närmast jul i min famiglia!

• Linum

Mina grannar har precis varit här och lämnat över nyckel till sin lägenhet. De åker på bröllopsresa kl. 15 idag.
    Lyxsafari i Kenya i en vecka och sedan 1 vecka ännu mer lyx på Zanzibar. Lite avundsjuk bara...

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?